Ian: Wait? Fina???
Angel: Aku banyak fikir dia ke? Sampai terbayang dia kat depan aku ni? Jap" kau pun nampak kan Ian... jdi bukan bayang" lh ni kan... kannn... kannn...
Shah: Aihhh nama je princess... kau try lh sentuh ke? Cubit sikit ke... sikit je ehhh... nanti betul" Fina...
Angel: Okeyyy aku cubit... *nak cubit tangan Fina*
Fina: Stop merapu... btul lh aku ni Fina... dan bukan bayang"... okeyy okeyyy okeyyy....
Sejurus itu apa lgi Angel terus melompat dan peluk Fina...
Angel: Gile rindu sangat aku gan kau ni... okeyy stop d situ mcm takde pula perangai princess aku ni... Fina aku rindu kau lh huhu *nil tisu lap air mata*
Fina: Okeyyy tu baru mcm princess sikit.... dri tdi tu lh kau kata gile tu perghh HAHAHA..
Shah: Princess of drama gitu~....
Arien: Drama pun drama lh... asalkan Fina dh balik... kan... so jom pergi shopping balik!!!!
Fina: Haah mn barang krng bawa dri shopping???
Lien: Makan angin je... HAHAH...
Qina: Tu lh tu... Ohhh ye wehh... Ape nama dia tu... hmm... hmm... ha... ape dh tu... hmm... hmm ohh ye...
Rayen: Kau jangan kata kau tak tahu... Aku dh fokus dh ni nak dengar ape kau nak kata... fokus dri aku dlm kelas weihhh...
Qina: Btul weihh aku lupa... tapi boong HAHAHAH... pasal mcm mn Fina blh terlepas dri remon and yg lain dri kerajaan gelap tu....
Fina: Tu biar aku cite kejap... ape kata kita jalan pergi mall??? Boyss klu nak ikut okey je... on x on...
Chester: Uikkk aku nak ikut lh heheh... mcm bosan pula kat istana ni... mcm lh HEHEHEH....
Angel: Apakh?
Shah: Dia spesis kau juga tu... pelik"... alah bf kau kan... Satu kepala dua"... tak cukup waras... Hahahhahah....
Angel: Eleh kau dengan Rayen tu ape beza dia??? Dua" jalan nampak orng susah nak senyum gambar pun sama... apa lgi d suruh senyum nak ambil gambar perghh kau tak senyum pun... HAHAHAHHA sama lh dengan c Rayen tu...
Shah: Ciss.. Aku pula dia ckp balik...
Angel: Heheheh biase lerr tuwww...
Arien: Guysss cepat lerr... aku dh haus ni....
Qina: Hek eleh... kat dapur kan ade air...
Arien: Tak nak air putih aku nak minum milkytea ke... ape ke yg manis".... HAHAHHAH...
Fina: Dedei... dh lh jom gerak... Aunty kiteorng jalan tau... Bai"...
Irene: Ye pergi lh...
Erika: Jangan nakal enjoy lh jalan" tu dh lama tak jumpa kan...
Cleren: Jaga keselamatan... ingat... jangan gaduh" pula...
Semua: Oraittt....
Mereka pun bertolak...
Sampai d destinasi....
Angel: nak tanya sikit blh Fina???
Fina: Nak tanya.. tanya je okeyy..
Angel: So btul lh yg Fina ni pewaris? Means pewaris dark and light power?
Fina: Pelahankan sikit suara kau tu Angel oiii... nanti orng lain dengar... aku tak nak orng tahu pasal ni... nanti timbulkan masalah lgi...
Angel: Ouhhh okeyyy heheh sorry... Jdi btullh kan Fina pewaris tu..
Fina: Yupp... Well Fina tahu sejak Fina jumpa kembar Fina...
Shah: Wow... So sejarah tu betul lh?
Fina: Yuppp...
Ian: Mn kembar kau tu skrng?
Fina: Hmm dia kat tempat yg tersembunyi dan selamat... Lgi satu korng tahu juga siapa kembar aku tu... krng kenal dh pun...
Qina: Eihhh? So maksudnye dia sklh dekat satu sklh dengan kiteorng juga?
Fina: Alah... Yg masa perlawanan tu Ian lawan dia...
Lien: Ouuhhh yg tu... yg budak topi and pakai mask tu... ouhhh...
Arien&Lien: What!???
Rayen: Unbelievable~....
Alen: Ape kuasa dia pula???
Chester: Tak sangkah enn... patutlh diam" je...
Fina: Kuasa dia sama je dengan aku...
Zack: Hah?
Fina: Blm habis ckp lgi heheh... Sama kuasa tapi tahap lain...
Zack: Ouhhh...
Ian: Knp dia tak kalah kan aku je?
Fina: Dia tak nak ikut team krng nanti lama" semua rahsia terbongkar... and sbb tu dia menyerah diri je...
Chester: Ouhhh... Mcm tu... hebat juga lh perlawanan drng... aihh nak je aku tayangkan kat sini HAHAHAH....
Arien: Tak lawak kau ketawa juga... aihhh sah" lh ni dh mereng...
Angel: Wkwkwk mereng... kesian... HAHAHAHAH...
Lien: kau dua kali lima je...
Angel: -_-
Fina: oiii... tak nak turun ke weihhh krng lh ni sampai baru tanya itu ini... tdi masa dlm perjalanan tak nak tanya...
Angel: Chesterkan memandu... nanti dia nak tanya juga so biarlh sampai dlu baru tanya...
Fina: Ouhhh mcm tu... okeyyy... aku rasa nak keluar dh ni... so keluarlh cepat ehhh... hah hah...
Rayen: Aihhh so krng dtng lgi sini nak jalan" je lagi ke ata-.
Qina: Beli barang lerr... sekrng baru ade mood nak shopping!!! Bukan shopping biasa tapi besar"an...
Zack: Ni mesti kes" meroyan nak shopping tapi takde mood sampai nak shopping besar"an bagai...
Arien: Ofcoz HAHAHAHA... we as girl klu dh lama dh takde mood nak shopping bila tiba" je ade kena shopping mcm orng gile sikit ehhh bukan orng gile mn shopping enn... maksud aku mcm barang yg nak d beli semua d borong hah hmm mcm tu lh eihh entah lh sksksk...
Lien: Pfft... ayat kau arien gile teratur... gagahaha...
Fina: So makan dlu lh... hmm... aku lapar ni... hehehe...
Shah: Aku belanja~....
Angel: Eihhh c beku nak belanja takde angin takde ribut pun...
Shah: Hek eleh c beku tu lh bff kau tau... and dia pun ade hati yg lembut biar mcm beku sikit... don't judge the book by it cover... mcm tuu lerr bak kata orng...
Qina: Klu buku aku takde cover mcm mn tu... so dia judge dri dlm lh kan...
Alen: Apakah? Okeyy klu kau takde cover tu maksudnya kau rajin lh tu... rajin koyak mengoyak barang hah tu dia yg aku faham lh dri situasi tu...
Kai: Merepek...
Qina: Aku sangkah dia nak ckp aku rajin belajar sampai selalu buka buku ni... aihh...
Chester: HAHAHAHA.... tapi ennn kau ratu bukukan Qina... tengok kat tangan kau tu...
*Zack sorok buku yg dia pegang*Angel: Drngkan ulat buku... yg kau ni zack nak tapuk buku kau tu asal? Kau tapok ke tak ke kiteorng tahu juga kau mesti bawa biar kiteorng tak tahu kau letak kat mn... well dia ratu kau raja... wow mantapp dh tu... kansss guyysss...
Chester: Sokong~....
Ian: Krng tak malu ke bual kat depan mall ni and kat tengah" pula tu...
Fina: Biasa lh tu...
_TBC_
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AdventureKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh