Marvin: Alvin kenapa aku rasa aku masi muda bila sampai kat taman tema ni ehhh....
Alvin: Dh" lh tu ehh Marvin sedar sikit kau tu dh tua... means kite dh tua... jdi jangan ada jiwa muda...
Chester: Erghhh merah hidung aku... tapi aku dh tak hacuh mcm tdi ni sah" orng umpat aku ni...
Cleren: Pfft...
Chester: Knp bonda?
Cleren: Takde... kan Angell...
Angel: Yepp... klu ade ape" pun awak tak perlu tahu kan aunty blekkk... *jelir lidah*
Cleren: HAHAHHAHA ade" je bdk ni
Chester: Kau... *kejar Angel*
Angel: Bonda! Tengok ni Chester kejar Angel... A-ahhh!!!!
Chester: Slownye kau lari...
Angel: Kau nak aku lari btul" lh ni... okey... *dengan selaju kilat Angel lri sampai Chester pun tak nampak..*
Chester: Uikkk penat lh kau nanti tu... aku main" je lh...
Angel: Awas kau kejar aku ha aku tak tahu klu kaki aku sampai kat muka kau atau siku aku ha...
Erika: Uishhh garang Angel ni...
Angel: No lembut"...
Chester: Kan Aunty... Kasar sangat lh Angel ni... Jangan kasar" kang tak nak aku jdikan kau bini aku...
Angel: Sape juga nak jdi bini kau?
Chester: Heh aku tak hingin juga lh nak jdikan kau bini aku... heh...
Fina: Oiii... krng kata je kat depan kiteorng mcm ni kat blkng... awak janji tau yg awak akan jdi bini saya... I love you... I love you too.. ha mcm tu lh tu kan kat blkng eleh mcm je kite tak tahu...
Qina: Tu lh tu...
Arien: Kang kalau gaduh lgi aunty uncle kawin kan korng dua kat sini kang...
Angel: Eihhh kau Arien kang ada juga ni aku kawin dengan Kai kat taman tema ni...
Lien: Klu kau yg kawin kan drng tak sah... sbb kau bukan parent...
Angel: Mn" lh tak sah ke sah ke... ni kite nak main ape ni?
Ian: Ghost house~....
Fina: The hek?! Tu last sekali... nampak sangat yg kau tak pergi taman tema... yg kau tahu roller coaster and Ghost house je... enn ennn...
Ian: Hmmm -_-
Elin: Ha'ah aku tak pernah pula nampak kau pergi taman tema... pernah lh juga sekali tu pun kena paksa masa kecil...
Ian: Bagi aku mcm lh mcm buang masa... yg hari tu dgn krng pun aku tak seberapa nak enjoy... tapi kali ni tah mcm semangat tu ade pula maybe sbb ade Bonda dgn Ayahanda.. aunty dgn uncle?
Fina: Maybe... tapi aku sama siapa pun aku enjoy je.. aku tak memilih... bukan mcm kau blekkk...
Cleren: Ha ha... krng pula yg nak gaduh?
Fina: Hehehe... taklh Fina main je.. tak tahu lh klu orng tu serious sangat... hehehhe...
Erika: So srslh kite nak main apa dlu ni?
Fina,Lien,arien,angel,shah,qina,elin: roller coaster...
Rayen: Okeyyy... Ayahanda uncle... perempuan memang sehati sejiwa ke? Mcm sama je apa yg drng ckp...
Roy: Yeppp uncle pun rasa mcm tu
Dgn itu mula lh main'... main itu pastu ini... pastu itu... pastu ini...
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AdventureKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh