Qina: For your information uolls Pinland tu takde manusia yg hidup sana means manusia istimewa mcm kita....
Arien: Jdi pehal krng cm risau je?
Zack: Klu bukan orng tinggal sana so ape?
Lien: Entah... Klu yg seramlh bagi aku zombie... Vampire... Ghost... Tu lh
Ella: Yg kakak sebut tu lh ade kat situ..
Lien: Eihhh bdk kecil ni comel je...
Fina: Tengok lh kakak dia kat sini...
Angel: Uwu kau tak tahu enn dia adik Fina...
Qina: Uwu... Klu aku nampak lh kan muka drng ade seiras... Tapi Kakak dia tak comel adik dia je Comel...
Arien: Aku pun sokong ape kau ckp...
Rayen: Krng ni sentap nanti Fina...
Alen: Tu lh tu...
Lien: Shhh drng lum habis ckp jangan potong ckp orng...
Danny: Ape sambungan bagi kata kata anda?
Shah: kakak dia tak comel mcm adik dia tapi kakak dia cantik mcm adik dia... Ha tu enn.. enn..
Angel: Ha'ah pandai...
Lien: Anak pandai ennn...
Shah: Kau lgi pandai kau kalah kan aku sksks..
Angel: Uihhh jangan ckp aku sentap nnti aku😌
Chester: Jgn sentap kau un pandai... Pandai dri aku en en...
Angel: Dia lh🙄...
Chester: Apa salah aku aku nak sejuk kan hati dia je supaya tak sentap... Tapi aku pula kena auchhh...
Angel: Dh aku okey je...
Elin: Guysss stop dlu...
Danny: Knp?
Elin: Ian nak ckp sesuatu tu... Tapi dri tdi krng sembang dia pendam...
Fina: Elin blh baca minda?
Elin: Nope... Cuma muka dia je nampak mcm dia nak ckp sesuatu... Betul tak Ian?
Ian: Yuppp
Fina: Hebat kuasa Cousin ni...
Ian: Heheheh cousin selalu memahami... Jdi pertanyaan aku yg dri tdi aku pendam ni ennn mcm mn kau blh nampak Orng Pakai rantai mcm tu kat Pinland sedangkan kau tak tahupun tu Pinland mcm mn....
Alen: Ooo tu... Aku terlanggar dia masa kat shopping' tu alah yg kita jalan sesama tapi aku lama tu aku kata nak gi toilet.... Ha aku nampak muka dia tak pernah jumpa kat sini... So aku tanya lh... Dia ckp dia tinggal kat Pinland.... First' aku pun pelik sbb ya tau lh aku malas belajar tapi aku hiraukan je... Tapi rantai dia berkilat.. Confirm dia cuci setiap hari... Kena habuk je lap....
Rayen: Merepek betulll...
Lien: Merepek tu ayat aku no kopi tae...
Chester: So? Mcm mn?
Fina: Hmm aku rasa aku nak pergi sana...
Ian: Tapi bahaya lh...
Fina: Jdi? Bahaya ke tak ni perjuangan aku... Aku perlu lalui semua ni...
Kai: Ye lh.... Tapi tak nak ajak kiteorng sekali ke?
Shah: Ha'ah... Nak join juga...
Fina: Hmmm sape nak ikut angkat tangan....
*Semua angkat tangan*
Fina: Okeyy pack barang malam ni... Besok gerak....
Arien: Okeyyy....
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AdventureKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh