Fina- Aku nak nangis.... aku takde sape nak peluk....
Author- Mehhh sini Fina.... Author peluk!!!
Fina- Uwu.... cayang Author!!~
Author- Muahhh dh dpt peluk pegi balik.... author nak sambung cite...
Fina- okeyyy....
Back to story....
Cleren- Fina? kenapa berdiri kat situ? Duduk kat sini...
Fina- "Okeyy gile kau... Aunty Cleren suruh duduk... tapi aku nak duduk mane? Sebelah mamat tu... 😱Omg! Dh lh tdi... aih jangan fikir tuwww... Malu weihh aku... aihh okdy stop fikir positive... " Kat dalam hati dan duduk je sebelah Ian...
Ian- Asal muka kau merah sangat? malu ehhh? mesti first kiss enn... Bisik Ian
Fina- Mn de merah... okeyy je... kau je tu perasaan sangat... orng lain tak tegur pun...
Qina- Fina? Asal muka kau merah je? Kau okeyy tak?
Fina- Takde lh.. aku okeyy je.. hehhehe... "Kik.... 🙃... mampuss Heihhh... " Bisik dlm hati
Ian- So aku persaan sangat ke? Qina pun nampak muka kau merah...
Fina- Aihh diam lh.. hmm..
Cleren- Fina Aunty nak cakap dengan kamu sendiri kejap blh?
Fina- Boleh je Aunty...
Cleren- Okeyy jom...
Kat bilik rehat.....
Fina- Kenapa Aunty nak jumpa saya sendiri?
Cleren- Ouhh... takde lh saja... Fina...
Fina- Ouhhh okeyyy Aunty...
Cleren- Ape nama penuh kamu Fina?
Fina- Leofina Elly...
Cleren- Cantik nama... Kamu memang bukan asal sini?
Fina- Yupp... Saya bangun' je saya dh kat istana... nak balik pergi rumah... keadaan sekeliling tak sama... jdi baru saya tahu saya bukan kat dunia saya...
Cleren- Kamu tak cari jalan nak balik rmh kamu? Keluarga kamu tak risau ke kamu menghilang?
Fina- Hmm... Saya tak ade keluarga... sejak kecil lgi saya tak tahu siapa keluarga saya... Jdi takde yg risau... keluarga angkat saya pun dera saya...
Cleren- Ouhhh... sorry... terlampau dh aunty tanya...
Fina- Takde lh... Fina okeyy je... Dh lama kan... Klu kata okey je... tipu lh... Klu kata tak okey... tak juga... jdi... mungkin takpe... hehehhe...
Cleren- Kamu tinggal je lh kat sini... anggap je kite semua ni keluarga kamu.... Aunty suka sangat nampak muka kamu... Aunty rindu sangat dia.. tapi dia menghilang...
Fina- Mesti dia orng yg Aunty rapat dan sayang kan... Tapi Knp dia menghilang? Knp pula nampak muka saya terus teringat seseorng tu?
Cleren- Ye... dia sangat rapat dengan Aunty... Aunty sayang dia... bff katanya.. Entah lh mcm mn dia boleh menghilang... Dan muka dia hampir seiras dengan muka kamu...
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AdventureKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh