Selepas Bonda & Ayahanda drng balik ke istana tempat mereka berkerja masing'...
Fina: Shah aku dgr kau pernah belajar bahasa MD?
Shah: Yepp... Tapi tak lh pandai sangat.. Rayen pun tahu enn..
Rayen: Yepp.. blh' lh.. Knp kau tanya?
Fina: Heheheh... Blh baca kan ayat ni? Please🥺...
Shah: Okey kiteorng cuba... *Belek' buku yg Fina bagi*
Rayen: Ouhh ni... Aku bagi dlm bahasa english ehhh... So mcm ni.. It has to do with 'do not judge by there look' so you can know the way...
Shah: You should take it up and never let it down until it done...
Rayen&Shah: Name of place u jist read it!.. If you know than everything have solve...
Ian:👏🏻 pandai krng..
Rayen: Sikit' je...
Fina: Blh lh tu... 80/100 hagagagag...
Angel: Aku rasa lh enn aku faham sikit... Aku rasa lh kan tempat tu kite perlu solve and semua akan berjalan lancar...
Qina: Yepp.. tapi.. susah lh... Dia kata kita dh baca tapi knp tkde pun...
Arien: Aku rasa lh enn.. dia cuma memperdaya kita... Aku rasa ade benda yg tersembunyi...
Chester: Apa' pun.. kita fikir' pasal ayat tdi... And.. krng tak nak rest ke? Tak penat? Nanti kita nak pegi lgi sana krng ade ke cukup tenaga?
Kai: Ada betulnya juga apa chester ckp tu.. baik krng rehat.. ape lgi perempuan.. sbb lelaki kuat sikit enn..
Shah: Banyak kau lh.. aku tumbuk kau sekali dh lebam pipi so lelaki lgi kuat ke?
Kai: Hmm👀...
Zack: Aku naik dlu.. I need some rest first... You guys have to rest too.. so have a good rest guyss...
Qina: aku pun naik juga lh.. aku agak penat.. so bye guyss naik dlu..
And semua pun mula naik...
Dlm bilik Fina....
Fina: Ape maksud dia ehh🤔... Keep thinking Fina but you have to rest too.. If I don't rest my headache will come back.. What can I do!!!!😣
Tok.. tok.. tok..
Fina: Sape pula ni... MASUK!
Ian: Kau pehal tak rest lgi?
Fina: Ouhh Ian? Kau pehal pula dtng bilik aku?
Ian: Lh aku tanya kau kau tanya balik aku... Hmmm.. okey.. aku dtng bilik kau sbb aku tau kau tak kan rest klu bende yg kau nak solve tu tak ter solve'... Enn enn...
Fina: Hmmm... Lgi pun aku tak rasa nak tdr pun *k aku tipu*
Ian: Hallo... Kau lupa ke aku ni blh baca minda..
Fina: Hmm.. entah.. dh' kau keluar..
Ian: Selagi kau tak tdr no aku takkan keluar😝...
Fina: Kau nak keluar cara baik ke kau nak keluar dgn tendangan aku?
Ian: Kau berani ke tendang aku? *Dekatkan muka*
Fina: Ya apa kau ni!? *Pejam mata*
Ian: *jauhkan diri* kau fikir aku nak buat ape hah?
Fina: *buka mata + blush* tak takde pape... Kau kluar cpt!!!
Ian: No no no... Selagi kau tak tdr no way!
YOU ARE READING
The legend of the Dark and Light Power!♥
AventuraKorang baca lh.... tak tau lh best ke tak hahaha...heheheh