2. Cum o oaie isi cauta de munca in vremuri de criza

16 0 0
                                    

Oaia este respinsa de mai multe firme la care aplica si nu intelege de ce.
Se simte inutila, neputincioasa si isi pierde increderea in sine...

„Nu mai are nici un rost... Am incercat si am incercat din rasputeri. Aplic mereu si mereu si nici un raspuns. Nici macar unul.
Si nici macar nu imi spun de ce...? Daca as stii de ce, as putea sa ma imbunatatesc, sa ma repar, sa fac mai bine, sa le spun ca de fapt nu e asa, ca m-au inteles gresit...
Nu stiu ce vor de la mine, nu stiu cum vor sa fiu...Sunt organizata, foarte organizata, fac niste planuri detaliate pana la minut, fac totul sistematic si urmaresc agenda punct cu punct
...insa da, sunt si cazuri cand nu iese totul conform planului si nu stiu ce sa fac...asa e...atunci nu stiu ce sa fac...
si atunci gresesc ...si pana la final nimic nu iese conform planului...
si de fapt degeaba sunt organizata daca nu-mi iese nimic cum trebuie si cand vine vorba sa rezolv ceva mai mult incurc lumea.
Planuri poate sa faca oricine, dar sa rezolve probleme numai cei mai bun pot,
nu eu...cu siguranta nu eu, care sunt doar o oaie..."

Suna telefonul!
O prietena o suna pe un ton grabit:

– Vrei sa te recomand pentru un job?
– Ce job?
– Un job la noi. Stii ca ti-am mai zis de el. Seful meu cauta pe cineva care sa il ajute la portionarea livrarilor. In contextul actual au crescut comenzile de livrare la domiciliu si avem nevoie de mai multi ca sa mearga treaba mai repede. Ce zici?
– A...da, imi aduc aminte. E jobul acela de Ambalator.
– Da. Plata e buna si se face la timp, si in plus , fiind in domeniul alimentatiei ai si bonus de diverse alimente la final de saptamana. Ce zici?
– Ambalator...nu stiu ce sa zic. Nu prea e pentru mine. Pozitia asta nu e pentru cineva cu studii superioare. Stii ca eu am facut o facultate si nu as vrea sa...Caut altceva. Daca aveti ceva ca Asistent Manager, as fi interesata.
-...Da...n-am vrut sa zic ca...Am vrut sa ajut. Stiu ca iti cauti de mult.
– Da, dar tocmai am fost ieri la un interviu care a mers foarte bine si cred ca ma vor suna de acolo. Multumesc oricum de ajutor!
– Cu placere! Tinem legatura!
– ...

Oaia a studiat Economie Agricola, studii pe care le-a facut cu greu, impotriva vointei parintilor ei care voiau sa ramana la ferma, cu celelalte oi. Auzi! Sa fie doar o oaie intr-o turma... Asta nu era pentru ea! Ea avea ambitii si dorea sa vina in metropola.
Si a invatat din greu. Cand altii ieseau si se jucau sau se relaxau pe pajiste, ea studia Zoologie si Biologie. A intrat in primii zece la singura facultate pe care a gasit-o care primea Oi. Fiind parte dintr-o minoritate, erau mii pe loc si nu i-a fost usor.
Dar ea a reusit si a studiat trei ani printre necunoscuti si oameni care o desconsiderau pentru ca era o oaie. Cand altii mergeau la petreceri, ea statea singura si neinteleasa pregatindu-si temele si examenele. Cand altii mergeau in excursii, ea se adancea in cercetare si realiza proiecte pentru concursuri.
Chiar daca a fost greu, a meritat. Dupa terminarea studiilor a obtinut un internship si apoi dovedind ca poate munci bine si eficient, si-a asigurat o pozitie pe perioada nedeterminata...Si totul a mers bine pana i-au dat vestea...

Oricum nu avea sa dea cu piciorul la tot efortul depus pana acum, pentru un job de ...Ambalator!

Oaia dadu drumul la TV pentru a se smulge din umbrele trecutului si a reveni in prezent:
„Vestile tulburatoare continua. Pe masura ce epidemia se extinde, tot mai multi sunt pusi sub observatie si regulile se inaspresc. Aveti grija la..."

Va urma...

Oaia PierdutaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum