Oaia aplica pentru un post de Botanist.
Nu a mai lucrat pana acum in domeniu, dar ii place iarba.In biroul firmei de cercetari in industria agroalimentara, oaia se afla la interviu cu Cercetatorul Sef:
– Ati mai lucrat in domeniu pana acum? intreaba Cercetatorul primitor.
– Am petrecut mare parte a vietii in mijlocul naturii, prin natura speciei mele si pot spune ca stiu multe despre iarba si furaje ca erbivor.
– Dar aveti cunostinte si despre alte tipuri de plante si clime?
– Stiu la nivelul de teorie generala, spuse oaia hotarat.
– Dar in ce sens ati lucrat cu aceste notiuni? insista Cercetatorul.
– Nu am lucrat, dar pot sa invat repede. Daca exista un program de onboarding sau un training pot sa invat foarte repede! Sunt o fire studioasa! Oaia isi tine respiratia sperand ca a reusit sa se puna in valoare.Cercetatorul se lasa pe spate in scaun si se aseaza confortabil:
'-Da....exista desigur, continua Cercetatorul amabil. Inca din prima zi veti fi sub indrumarea unui mentor care va va arata tot ce e nevoie sa stiti. Programul de invatare este realizat in pasi simpli pentru a putea asimila cat mai bine procesele si procedurile noastre. Stim ca multi angajati fiind la inceput au intrebari si nelamuriri si de aceea vor avea mereu pe cineva suport pentru a le fi alaturi. Apoi la finalul perioadei de onboarding va exista o evaluare a progresului si vor fi stabiliti pasi pentru dezvoltare continua.
Mai aveti intrebari pentru noi? incheie Cercetatorul.– Vor mai fi si alte traininguri pe parcurs? Oaia puse singura intrebare pe care i s-a blocat mintea in iuresul de idei.
– Da. In fiecare an organizam traininguri pe diverse teme de specialitate, dar si fiecare echipa are un anumit buget din care poate merge la cursuri de perfectionare. Cum vi se pare?
– Foarte bine! Sunt foarte entuziasmata sa incep!
– Ne bucuram sa avem candidati asa de interesati! Va vom contacta pentru testul de specialitate.***
Dupa interviu, oaia era foarte incantata:
„In final, un interviu care a mers bine!
Au zis ca ma vor contacta. Mai ramane doar testul de specialitate pe care cu siguranta il voi trece. Clar sunt mai calificata decat altii care invata despre iarba din carti. Sa inveti din natura este cel mai relevant!"Oaia a fost contactata pentru test si a facut cat a putut de bine. Au fost si intrebari la care nu a stiut, insa in timpul dat a incercat sa se concentreze pe cele pe care le stia si le putea face.
Daca ar mai fi avut timp, ar fi putut face mai multe...A incercat sa-i explice asta Angajatorului atunci cand a primit mailul de refuz. A sunat la firma incercand sa vorbeasca cu cineva pentru a clarifica situatia ei, insa dupa ce Receptia a binevoit sa-i faca legatura la Resurse Umane, tot ce a primit a fost:
„Va vom pastra in baza de date si in momentul in care vom avea o pozitie care sa se potriveasca mai bine cu profilul dvs., va vom contacta..."Dupa o serie de refuzuri, oaia incearca sa se detaseze privind pe fereastra.
De la etajul cinci totul pare mic si distant.
Afara nu e nimeni. Nu se aude nici un sunet, nu se simte nici macar o adiere.
Televizorul nu il mai deschide pentru a nu mai consuma curent, dar oricum nu o mai ajuta sa se destinda; tot ce ruleaza acum pe fiecare canal este o bombardare constanta de stiri despre criza.Urmareste apusul cum mangaie strazile pustii si netulburate.
Oare cand va reveni totul la normal?...Va urma...
CITEȘTI
Oaia Pierduta
AventureIn oras - metropola, o oaie ramane fara job in vremuri de criza. Angajatorul i-a restructurat postul si a concediat-o pe nedrept. Acum, desi deceptionata si ingrijorata pentru viitorul ei, oaia incerca sa-si gaseasca de munca. Trebuie sa reuseasca!