* la Asociata Fermierilor, in antecamera, inainte de sedinta:
oaia si cele doua haite asteptau sa fie invitati in Sala Mare de Sedinte *Oaia intreaba daca a mai venit cineva in urma flyerelor.
– No, nu-i bai daca n-au mai venit. Nu te concentra pe partile negative. Tu esti aici si e suficient. Noi credem in tine. Cu tine totul e diferit. Avem lapte! Si atata timp cat avem lapte, avem speranta! supse Mamusha radiind incredere.
– Lapte? ingana oaia.
Era doar ea speranta lor si se uitau toti la ea cu nadejde. Oaia inghiti in sec si se trase intr-o parte. Trebuia sa-i reprezinte pe toti cei stransi acolo, Alianta: doua haite de caini care pana nu de curand traiau in dusmanie, iar acum erau uniti prin speranta ei.
Iar ea...tinea in mana recipientul „Cutie de lapte", gol.Trebuie sa faca ce e corect. Le va zice adevarul despre ea.
Se uita spre Patatu, Negrila Micutu' si Turbatu' care stateau tainuind intr-o parte.
Chiar daca era dureros si o vor uri, nu ii mai putea minti.
A incercat sa-i ajute, insa adevarul era ca nu putea face nimic.
Era doar o oaie, o oaie care nici macar nu dadea lapte,
o oaie care nu ar fi trebuit sa scape de...– Ne intalnim din nou! spuse o voce slinoasa in spatele ei. Nu ne-am mai vazut demult!
Oaia ingalbeni, Patatu' incepu sa maraie.
In spatele ei era
Macelarul.Macelarul la care fusese ademenita sub impresia unui interviu de angajare pentru pozitia de Ambalator, Macelarul care o urmarise pana la apartamentul ei, Macelarul care o vanase pe strazile metropolei cand era bolnava, Macelarul care ii voia moartea.
– Vad ca ati venit in numar foarte mare, spuse acesta zambind. Sper ca aveti ceva important de adus la masa tratativelor...
Se apleca spre oaie, soptind: Altfel, vom fi nevoiti sa ne schimbam obiectivele si stii cine va ajunge sa fie pe masa!
– Pleaca! latra Patatu' la el.
– Ne vedem in sala! Macelarul se departa razand triumfator.
Oaia ramase inmarmurita de frica.
– Esti in regula? intreba Patatu' ingrijorat.
– Nu pot sa fac asta! spuse oaia vrand sa iasa afara.– Intrati in sala! Audienta era deschisa si valul de caini a impins-o inapoi in sala.
Va urma...
CITEȘTI
Oaia Pierduta
AdventureIn oras - metropola, o oaie ramane fara job in vremuri de criza. Angajatorul i-a restructurat postul si a concediat-o pe nedrept. Acum, desi deceptionata si ingrijorata pentru viitorul ei, oaia incerca sa-si gaseasca de munca. Trebuie sa reuseasca!