-41-

259 19 2
                                    

Zítra, v 5 v lese. Víš v jakým lese..

Samozřejmě.. tak tam. Ahoj

Ahoj

-

Harry's POV

Došel jsem domů kde na mě hned vystartovaly ty dvě. Kde jsem byl, s kým a co jsme dělali. No hrozný. Odbyl jsem je tím, že jsem unavenej a musím ještě něco zařídit a že jim to vysvětlím později.

Vzal jsem telefon a napsal Zaynovi že jdu k nim a že si musíme popovídat. Moc dobře jsme věděli o čem je řeč.

Došel jsem tam a zazvonil. Čekal jsem asi dvě minuty, ale už jsem zvyklej. To líný hovado je hrozně pomalý. Slyšel jsem přes dveře že s někým mluví. Když ale otevřel dveře, nikdo tam nebyl. "Ahoj" řekl jsem s úsměvem a vešel dovnitř. "Někdo doma?" zeptal jsem se, i když jsem věděl odpověď.

"Ne. Dáš si něco?"

"Dal bych si detaily tvé noci s Brianem." usmál jsem se a šel si sednout do obýváku.

Sedl si vedle mě a mlčel.

"Tak šup" popohnal jsem ho.

Nadechl se a spustil "Tak. Normálně přišel sem, dali jsme si víno a trochu se seznámili. Byli jsme trochu v náladě, když mě políbil. Pak jsme se nějak ocitli v mým pokoji a vyspali se spolu. Tada" řekl zrychleně Zayn.

"To nezní moc nadšeně" poznamenal jsem.

"Bylo to... bylo to skvělý Harry." usmál se najednou Zayn

"Vážně?" usmál jsem se překvapeně.

"Jo. Kluci asi nebudou tak hrozný. " usmál se ještě víc Zayn.

"Takže? Jak je to teď?" zajímal jsem se.

"Ted je to tak, že spolu prostě spíme. A v blízké době to nemíním měnit" řekl Zayn.

"Pane bože" zasmál jsem se. "Udělal jsem ze svýho kamaráda gaye"

"Tak to asi nefunguje. A navíc s holkama je to taky fajn, takže spíš bisexuál" zasmál se.

Objal jsem ho a řekl "Takže tady byl než jsem přišel co? Nebo tady pořád je? Slyšel jsem ho" a odtáhl jsem se.

"Je nahoře" usmál se Zayn.

"Tak já jdu, ahoj" objal jsem ho ještě a šel domů

Měl jsem štěstí a dostal jsem se přes mámu a Gemmu tak aby mě neviděly. Zalezl jsem do pokoje a zavolal Louisovi.

Ahoj

Ahoj, přijdeš dneska?

Jsem na cestě, ale připrav se, potřebuju odreagování.

Od čeho?

To ti řeknu až mě odreaguješ.

Tak jo. Čekám na tebe.

A zavěsil jsem. Zvedl jsem se a šel do koupelny.

Vylezl jsem, obmotal kolem sebe ručník a zrovna někdo zazvonil. Vylezl jsem z koupelny a viděl jak do domu vešel Louis. Když mě viděl tak se na mě usmál. Poděkoval mámě za otevření a běžel za mnou. Zatáhl mě do pokoje, zamkl a začal mě líbat. "Taky tě rád vidím" řekl jsem mezi polibky.

"Šššššš" řekl a sundal mi ručník.

Usmál jsem se a začal ho taky zbavovat oblečení. Když jsme byli oba nazí zavedl jsem nás na postel, hodil jsem ho tam a lehl jsem si nad něj. On nás ale přetočil. Byl jsem zaskočenej a nevěděl jsem co dělá. Vytáhl z mýho stolku kondom. Už věděl kde jsou. Nasadil ho na mou erekci a začal mě líbat. Nechal jsem se unést a vyrušilo mě až teplo na mém přirození. Louis pomalu dosedal. Chvíli potom čekal a pak se narovnal. Chytil jsem jeho boky a on se začal pomalu zvedat a dosedat zpátky. Později tempo pořád zrychloval, dokud jsme se oba neudělali. Já jsem mu jen někdy trochu pomohl se nadzvednout, aby celou práci neudělal on. On se potom udýcháně svalil vedle mě.

Chvíli jsme tam leželi a pak se Louis zvedl. Došel ke své bundě, která ležela na zemi a vytáhl dvě plechovky piva. "Dáš si?" zeptal se a šel si za mnou zpátky lehnout.

"Určitě" usmál jsem se a pořád udýchaně jsme rozdělal plechovku.

Oba jsme plechovku na jednou vypili a zahodili na zem.

Louis se na mě potom otočil a začal mě líbat. Usmál jsem se když se jednou rukou začal přibližovat k mému penisu. "Tak co Stylesi. Připraven na druhý kolo nebo potřebuješ trochu víc času?" zeptal se provokativně.

Zasmál jsem se a povalil ho pod sebe "Vždycky" a začali jsme znovu..

perfectly imperfect | larry | czKde žijí příběhy. Začni objevovat