-61-

242 18 6
                                    

Oba udělali co měli. Začal jsem zase vzlykat a vzdychat. Dost nahlas. Payne na mě pořád koukal a nic nedělal. Kroutil jsem se a chtěl jsme brečet. Ale neměl jsem co, měl jsem vyschlý oči. Všechno to tak hrozně bolelo... Prosím Loui, kde jsi?

-

Louis's POV

Přijel jsem před velký starý skladiště? Asi jo. Vystoupil jsem a bez rozmýšlení vletěl dovnitř. Nikdo tam samozřejmě nebyl. Já nevím co jsem čekal. "Kurva!" zařval jsem.

"Věděl jsem že přijdeš" vynořil se ze tmy Payne.

"Kde je Harry?" zeptal jsem se okamžitě.

"To je vtipný. Na to samý se ptal když sem přišel on." zasmál se Payne. Pak udělal divný pohyb rukou a nějací dvě chlapy přinesly svázanýho Liama a Anne.

"Co to kurva- Pusť je proboha!" zařval jsem na něj.

"Ale ale. Takhle to nepůjde." usmál se Payne.

"Kde jsi je našel?" zamračil jsem se.

"No. Harry mi řekl že bydlíš u svýho kamaráda. Tohohle viď?" otočil se a tam další chlap přitáhl Alana. Byl v bezvědomí, když ho před sebe hodil na zem a zase odešel.

"Alane!" zakřičel jsem a běžel za ním. "Alane! Halo? Prosím, otevři oči, prosím, prosím prosim-" začal jsem brečet. Cítil jsem se tak slabě.

"No-" začal zase Payne. Přišel za mnou tak abych na něj viděl. "když nám Harry dal i adresu, poslal jsem tam chlapy. Nikdo tam nebyl, ale oni čekali. No a můj milovaný synáček tam přijel i s jeho maminkou. Hledali jsme sice tebe, ale taky dobrý"

"Nech všechny být, pusťte Liama, Anne, Alana i Harryho... prosím. Nech si mě, jen je prosím pusť..." díval jsem se na něj se slzami v očích.

Ten chlap snad nemá city "Nejsem Liam, na mě tohle neplatí." usmál se. "Zvedni se!" zařval na mě z ničeho nic.

"Proč?" odsekl jsem. Vytáhl pistoli a namířil na mě.

"Dělej, když se necháš zastřelit, nikomu tím nepomůžeš "

Zvedl jsem se a čekal co se bude dít. Ze zadu mě vzal nějakej chlap a svázal mi ruce. Ani jsem se nebránil, zajímalo mě co se bude dít. Chce nás tady všechny zabít? Pak ti chlapi odvedli Anne, Liama a odnesli Alana pryč.

"Máme tady třešničku na dortu" usmál se zase Payne. Potom nějakej chlap přinesl nahýhoHarryho. Vypadal že spal. Měl po těle modřiny a byl svázany. Položil ho na zem, ale on se pořád nehl.

"Harry! Do prdele pusť mě!" řval jsem na toho kokota co me držel. Už to vypadalo že se od něj dostanu ale přiběhl další a drželi mě oba. "Harry..." zašeptal jsem a začal na novo brečet. Všechno tohle je kvůli mě. Kdybych ho tenkrát nechal být, nikdy by se mu tohle nestalo.

"Vstáváme!" zakřičel Payne a kopl do něj.

"NECH HO!!" zakřičel jsem hned po něm.

Harry se pomalu probral. Ani se nehl, jen otevřel oči. Hned jak to udělal mu stekla slza.

"Harry..." brečel jsem a pořád sebou mlel ve snaze se dostat od těch chlapů.

"Loui?" rozzářili se Harrymu oči když me viděl. Začal se rozhlížet po skladě a když mu došlo že me drží, chtěl se zvednout. Vypadal ale tak moc yyčerpane a provazy tomu ne pomáhali. Hned zase spadl.

Payne se začal smát. "No, Harry" klekl si k němu a vzal mu do dvou prstů bradu, aby se na něj podíval. "jsi ubohej. Přišel jsi sem abys zachránil lásku tvýho života a teď tady ležíš, úplně nahej, svázanej a bezmocnej. A vím jak to tvému bývalému příteli vadí, jak ho zabíjí tě tady takhle vidět. Takže vám to oboum udělám ještě horší protože proč ne." domluvil Payne a zvedl se.

Zase zamával rukou a přišli nějaký dva silný chlapy. Když je Harry viděl začal se kroutit a snažil se stoupnout. To oni mu to udělali? Začal jsem sebou ještě víc házet, ale nepomohlo to. Byl jsem sám proti těm jeho gorilam.

Po chvíli to Harry vzdal a oni k němu přišli. Hrubě ho otočili na břicho. Jeden šel ze předu a sedl mu na lopatky. Harry vykřikl bolesti, ale to tady bylo všem kromě mě zřejmě jedno. "Nech ho! PANEBOŽE NECHTE HO PROSÍM!!!" snažil jsem se je zastavit, ale nemělo to cenu. Payne se jen usmál a oni pokračovali v práci.

Měl jsem všechno v mlze, ale viděl jsem že odsud někdo vyběhl ven. Nevím kdo to byl, ale šel zřejmě vyraženým otvorem na levé straně. Z myšlenek na to mě vytrhl další Harryho výkřik když mu ten druhej chlap začal nasazovat roubík. Pak šel k Harryho zadku a klekl si. Vytáhl z kapsy nůž "NE!!!!" křičel jsem na ně.

perfectly imperfect | larry | czKde žijí příběhy. Začni objevovat