Zasmál jsem se a rozběhl se k nim. Objal jsem mámu a pak i Gemmu. Řekl jsem stěhovákům ať nanosi věci na halu.
-
Louis's POV
Seděl jsem na gauči u Alana a koukal nikam. Nezvládal jsem to. Po cestě jsem to málem narval do stromu. Ani moc nevím jak jsem se sem dostal. Mám před sebou čaj a sušenky ale nemám na to vůbec chuť. Mám chuť jen na Harryho rty. Nejhorší je že ani nevím co si myslí. Třeba si myslí že jsem nějaký nechutný hovado co se s někým vyspí a pak ho odkopne.
"Loui?" slyšel jsem a ucítil teplo na rameni. Byl to Alan. Ale měl divný hlas.
Otočil jsem se na něj a byl celý ubrečený. Že by ho můj rozchod takhle vzal? To asi ne. "Co se děje?" zvedl jsem se a objal ho. Začal ještě víc brečet.
"Louisi... Sam"
"Co s ním?" mluvil jsem mu trochu do ramena. Ale asi mi rozuměl.
"On... je mrtvej" řekl a začal se třást.
"Ššššš" říkal jsem ale taky jsem brečel. "Jak?"
"Přestalo mu brzdit auto a sjel z mostu do moře"
"Kurva..." pustil jsem Alana a kopl do malého stolku co byl vedle mě. "Kurva NE!!" zařval jsem a vyběhl na balkón nadýchat se čerstvého vzduchu. Rychle jsem vytáhl cigaretu a zapálil si. Dokouřil jsem ji a zapálil si další. Když jsme dokouřil I tu druhou, šel jsem dovnitř. Alan tam nebyl a upřímně mi bylo jedno kde je. Měl jsme namířeno do nonstopu.
Koupil jsem si tři flašky vodky a šel k tomu mostu. Po cestě jsem vypil jednu. Když jsem viděl ty pásky, ale ani jendoho člověka, myslel jsem že to nezvládnu. Rozdělal jsem další flašku a snažil se nějak rovně dojít blíž. Sedl jsem si na zem a nevím jak dlouho jsem tam seděl, ale další flaška byla pryč.
Chtělo se mi zvracet, tak jsem to hodil dolů do té vody. Otevřel jsem další flašku a zapálil si. Nevím proč ale začal jsem z ničeho nic řvát "VÍŠ CO? VÍŠ CO SAMUELI!!! BUDEŠ MI KURVA CHYBĚT! MŮŽEŠ MI ŘÍCT, CO SI DO PÍČI DĚLAL? NEUMÍŠ KURVA ŘÍDIT!!! CO MÁM TEĎ DELAT? HM? UŽ VIM. TY CHCEŠ ABYCH SKOČIL! TAK VÍŠ CO? VÍŠ CO TY KURVO!!! UDĚLÁM TO! Ale až to dopiju!"
Dopil jsme flašku a ještě si zapálil. Dokouřil jsem a stoupl na zábradlí. Chytil jsem se nějaký tyče a koukl dolů." Hmm, vysoko. Pěkně si to vybral Same. Ještě jsem se mohl zhulit že? No to už je jedno. Miluju tě Same! A miluju tě Harry. Achjo Harry vždycky tě budu milovat. Nikdy bych tě neopustil nebýt toho zmrda!" řekl jsem a chtěl jsem skočit.
"Ne!" slyšel jsem za sebou. Otočil jsem se abych se podíval kdo mi to tu ruší. Byl jsem na sračky, takže jsem toho moc neviděl..