Balkon Mektupları'na başlıyorum. Daha doğru şekilde ise yayımlamaya başlıyorum. Okuyan, sıkı şekilde takip eden, olur mu bilmiyorum fakat ne olursa olsun finale kadar burada paylaşacağım. Tabii bu aksilikler çıkmazsa olur ancak.
Ondan önce söylemek istediklerim var. Burada paylaşmaktaki amacım çoğunluğun aksine oy almak değil. Sizler oy vermediğinizde tepki göstermek hiç değil. Fakat yorum bu konunun dışında. Oyların aksine yorumları bekliyorum. Oylar size kalmış...
Yorumları istiyorum çünkü bence bu platformun amacı insanların, farklı dünyaların, düşüncelerini anında öğrenebilmek. O yüzden yorum yapmanız çok önemli. Ben bu yüzden bu platformda bulunuyorum. Aksi olunca burada olmamın bir önemi olmaz, yazdıklarımı kendime de saklayabilirim.
Bir diğer konu ise tamamen eğlenmek için yazmıyorum. Eğlenmek işin tamamını kapsamıyor. İşin içinde eğlenmek olduğu gibi bazı konularda tepkimi ortaya koyabilmem. Küçük de olsa bir şeyler katabilmek düşünce ve kalemimden...
Her zaman kendim için yazdım ve sonrasında armağan ettim. Balkon Mektupları'nı Ay'ı seven küçük kız ve onun arkadaşı Güneş'i seven kıza armağan ediyorum. Bir de anlatmak istediğimi anlayan herkese...
Sona geliyorum, keyifli okumalar...
Balkon Mektupları Başlıyor....
|Güneşiniz hiç batmasın ama gün batımı da hep sizinle olsun|
Kalbinizin içindeki şeyleri sevmeye devam etmeniz dileğiyle...
- ElKA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balkon Mektupları [ Final ]
Dragoste" Eğer elimde olsaydı, sizin için günbatımını sonsuz kılardım. "