Zúzmara

19 0 0
                                    


●Zúzmara●

    Te is látod milyen szép az első decemberi hó, ahogyan az apró kis hópihék sorra sietnek a föld felé? Minden fehérbe öltözik és gyönyörű jégkristályok rajzolódnak az ablakokon. Mégis olyan szomorú ez az évszak. A hajdan még ,,élő" táj mára ,,halva" terül el. Nincsenek levelek, nincsenek madarak, talán semmi melegség nincsen már. Jogos a kérdés, hogy bennem miért havazik? Úgy érzem minden alkalommal, amikor odakint elered a hó akkor bennem is esni kezd valami. Valami ami dermesztően hideg és elnyeli az összes melegséget a szívemből. Bennem is beköszöntött a tél, s hidd el nélküled rémesen hideg.
  A nyár te voltál. Emlékszem a friss hajnali illatokra, a mezítláb futkározós délutánokra, a virág szedéssel eltöltött pillanatokra. S lám, mi maradt ebből mára? Üresség. Kihalt és lélektelen a taj amin körül nézek, úgy érzem valahol hozzá tartozom, hogy egyből vagyunk, hogy összeillünk. Hiszen bennem is kopár már minden. Az én kis szívem ablakain is ül a jégvirág, az én kertem udvarán is elterül a dér és fagyos könnyeim hullanak, mint a hópelyhek.
   Elmentél. Elmentél és elvitted magaddal a nyarat. Szárnyra keltél, s mint költöző madár magamra hagytál. Vajon ha ismét eljön a tavasz haza jössz hozzám? Találj vissza, óh, édes nyaram!

(2019. December. 03.)
●~*~●

63

99. Szívszilánk Where stories live. Discover now