💜{7.}💜

286 36 11
                                    

,,Nechceš si u mě doma pustit nějaký horor? Se zmrzlinou?" Optá se Chenle, když už delší dobou jdou směrem k Chenleho domu a Jisung má stále sklopenou hlavu, pozorujíc asfalt na silnici.

,,Haloo? Jsi tady se mnou?" Zamává dlaněmi před Jisungovo obličejem a ten zatřepe hlavou, ,,jo, jenom.. co když se jí něco stane?" Zastaví se v chůzi a Chenle si povzdechne, když začne poprchávat a okolí nabírá na šedivé barvě, to se ještě ani nezmínil o stoupajícím větru.

,,Doktoři se o ni postarají, teď pojď, až nestihneme bouřku," chytí Jisunga kolem ramen a spolu se rozeběhnou, neboť ani jeden nemá bundu a mít mokrou mikinu zrovna nechtějí.

,,Lele, opatrně! Koukni," skloní se Jisung ke kaluži, kde najde žlutý leták, který opatrně otřepe, aby z něj spadlo bahno a pár vody.

,,Co to je? Leták?" Optá se Chenle a vytrhne ho Jisungovi z rukou.

,,Jie? Co takhle si zkusit být chůva a služka zároveň? Nechceš být maidka?" Optá se se smíchem Chenle a leták přitiskne k mladšímu obličeji.

,,Fuj, Lele! Mám mokrý obličej!" Vytrhne staršímu leták a prohlédne si ho.

,,Hlídal bys té nejbohatší rodině tady dítě a uklízel bys jim tam."

,,Nejsem žádná chůva," řekne Jisung smutně a Chenle si povzdechne, ,,je to práce a je to tu už týden, podle toho datumu. Koukni, je tu i číslo! Klidně do toho půjdu s tebou, ty budeš vařit a já toho kida uspím tak, že se už nikdy nevzbudí," zasměje se Chenle a Jisung nad hromem uskočí.

,,Nom, raději to vyřešíme u mě doma," řekne Chenle a chytí Jisunga za ruku, běžíc s ním k němu domu a Jisung si k hrudi tiskne leták s prací.
•~•~•
Annyeong! 💚

Omg, guys.. strašně moc Vám děkuji za 100 přečtení, je tu teprve 7 kapitol a už takové číslo.
Moc Vám děkuji, že tu stále se mnou jste a ještě jste to se mnou nevzdali. 😭❤️

Díky této fotce jsem se včera rozbrečela

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Díky této fotce jsem se včera rozbrečela. M. A. R. K. 😭

I love you all so much! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat