,,Jisungu, vnímáš mě vůbec? Nebo zase myslíš na Jaemina přitisklého na tvých rtech?" Optá se při hodině a Jisung zrudne, ,,ne tak nahlas," zašeptá a více se zapře do židle, doufajíc, že je vyučovací neslyšela a nepřipraví je o test.
,,Zhong a Park, přineste mi vaše testy, máte rovnou za pět. Několikrát jsem říkala, že to není práce ve dvojicích," ozve se naštvaně postarší žena a upraví si brýle. Chenle s Jisungem vstanou z nepohodlných židlích a na učitelčin stůl odloží testy.
,,Varovala jsem vás, ale vy dva jste jako vždy myšlenkami jinde. A opravdu, Park, to s tvou matkou mě mrzí, ale o tvém prvním polibku si můžete povídat o přestávce," řekne a do svého sešitu si napíše, že Chenle s Jisungem dostali za pět.
Celá třída si mezi sebou začne šeptat a samé znechucené pohledy od děvčat létají přímo na Jisunga, který si více schová za svého mohutného spolužáka před sebou, aby nebyl tolika lidem na očích.
•~•~•
,,To vážně? O můj bože! Jaemin tě opravdu políbil! Jaké to bylo?" Vykřikne na chodbě Chenle jako nějaká fanynka a jejich konverzaci zaslechne Taeyong, jenž kolem nich projde a smutně si povzdechne, míříc do prázdné třídy chemie, kde si nechá pootevřené dveře.,,No," chytí se Jisung za zátylek a celý zrudne, ,,na poprvé to bylo takové.. divné, ale já to chtěl znovu, proto jsem mu potom skočil kolem krku, ale nejsem v tom tolik dobrý, jako je on," zasní se Jisung a opře se o radiátor na školní chodbě.
,,No to ne, předtím jsi ho přímo nesnášel a teď tady o něm básníš jako o princovi," zasměje se Chenle, ,,a jak to je vlastně mezi vámi?" Optá se Chenle a Taeyong v místnosti chemii zpozorní, je pravda, že si někoho našel, ale stále ho láká Jisung.
,,Ehm, to nevím, ale dneska se ho zeptám," usměje se a s rudými líčky se vydá s Chenlem do třídy, jakmile se ozve zvonek.
•~•~•
Anneong! 💚Přeji všem krásné dopoledne! 😊
Hihi, včera mě zase něco chytlo v hlavě a musela jsem si u všech knížek změnit covery. Aaaa.. nechci být perfekcionista
Sooo.. snad se kapitolka líbila a do deseti minut by tu měla být další.❤️
Love you all!!💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanfictionPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...