Jak Jisung slíbil, tak se stalo a přestal si vše dávat za vinu. Vždy měl po boku Jaemina nebo Chenleho. Oba se o něj starali a Jisungovi se pomalu začalo vracet jeho roztomilé chování.
Uběhly už dva týdny od pohřbu a Jisung každičký den své matce chodívá na pomník a tam ji vždy donese nové svíčky nebo květiny.
,,Jisungu, zase mě neposloucháš? Jdi k tabuli," řekne na oko přísně Taeyong a Chenle se více zapře do židle, plácajíc svého blonďatého kamaráda po zadku, aby naštval Taeyonga, který je přímo pohlcen Jisungem.
,,Chenle, dej mi sem žákovskou. Tohle se nedělá," řekne Taeyong a Jisung se usměje, tohle se opakuje skoro každý den. Chenle se snaží Jisunga ve škole vždy dostat na pozitivní myšlenky, ale Taeyong a jeho suplování mu to ruinuje přímo před očima.
,,Takže Jisungu, vypočítej mi tento příklad," usměje se Taeyong a Jisungovi předá křídu mezi prsty, kde se své kůže dotkne té mladšího. Taeyong zrudne a Chenle se z poslední lavice začne nahlas smát jako delfín a tím rozesměje celou třídu.
,,Jisungu, tyhle příklady ti nejdou, asi s tebou strávím své volné hodiny," řekne si pod nos a Jisunga pošle zpátky do lavice.
•~•~•
,,Jie, co budeš dneska dělat?" Optá se Chenle a opře se o modré skřínky za ním. Jisung otevře tu svou a odloží si do ní učebnice.,,No, navštívím mamku a potom musím zase k Jaeminovi," zavře svou skřínku a Chenle přikývne, pohledem spadajíc na blonďáka s vlasy nad rameny, jenž na něj mává.
,,Um, tak já tě budu muset nechat jít samotného, musím si něco vyřídit," pohladí Jisunga po rameni a rozejde se za blonďákem. Jisung se opře o skřínku, spadajíc pohledem na Chenleho, jenž na něj ukazuje a něco vysvětluje blonďákovi.
,,Ten kluk mi někoho připomíná, ale nebudu to řešit, musím za mamkou," odlepí se od skřínky a projde kolem Chenleho, s kterým se rozloučí a nezapomene si všimnou pronikavého pohledu blonďáka.
•~•~•
Jakmile Jisung vyjde ze školy, ihned si všimne Jaemina, opět s bílou soupravou na sobě a oranžovou čepicí, jenž stojí opřený u brány školy se svým kolem a holky kolem něj vydávají divné zvuky.Někteří by si mohli myslet, že Jaemin nosí stále jedno a to samé oblečení, ale to není pravda, tohohle oblečení má kusy, protože patří mezi jeho oblíbené.
,,Ahojky Jie, tak jsem tady pro tebe, jak jsem slíbil, chůvičko," řekne k Jisungovi, který k němu dojde a podrážděně mu zamává, protože ty holky, co byly kolem Jaemina, se naštvou a rameny škubnou do Jisunga.
,,Zase ten Park, kvůli němu si nás nevšímá už žádný kluk," řekne své partě jedna zmalovaná dívka a Jisung se zamyslí, jak by mohla vypadat bez make upu.
•~•~•
Annyeong! 💜Přeji všem krásné odpoledne a snad se kapitolka líbila.
Možná Vám to přijde nudné, ale musím to protahovat, aby se tam ještě staly věci, které mám promyšlené už od začátku. 😊
Love you all!!
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
Fiksi PenggemarPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...