•~• O dva týdny později •~•
(Tsk, nějaký velký přeskok)O ty dva týdny později se toho moc nezměnilo. Jisung stále chodíval na návštěvy do nemocnice, chodil do školy a pracoval u Jaeminových rodičů, prostě dny, které se opakovaly stále a stále dokola. Chenle začal i trošku žárlit, protože mu někdy přišlo, že si ho Jisung vůbec nevšímá, že je stále furt s Jaeminem a jeho ignoruje, ale to nebyla vůbec pravda.
Zrovna, když si Chenle dělal s Jisungem domácí úkoly, tak Chenlemu začal vyzvánět mobil a díky tomuhle se dostáváme zpátky do přítomnosti.
,,Lele, kdo to je?" Optá se vystrašeně Jisung, když spatří Chenleho obličej, kterému z tváře pomalu mizí úsměv.
,,Ehm, ano.. je tady vedle mě," hlesne hlasem a Jisung se na něj nechápavě podívá, ,,nemocnice," zašeptá Chenle a se smutným úsměvem předá Jisungovi mobil.
Po chvíli Jisung hovor ukončí a se ztuhlým obličejem se podívá na Chenleho, kterému po tvářích stékají slané potůčky slz.
Čas se jakoby zastavil a Jisung stále nemůže pobrat fakt, že tu jeho matka už není.
,,Sungie," obejme Chenle Jisunga a ten se naplno rozpláče.
,,Jie, třeba.. třeba se tam má lépe," snaží se Jisunga utěšit, ale to se mu nedaří.
Jisung je stále v šoku a nejraději by se teď uzavřel do prázdné místnosti a čekal na svůj konec. Co může být horší, než úmrtí své vlastní matky?
•~•~•
,,Jisungu! Neběhej tady! Vyhodí nás odsud!" Zařve ihned udýchaný Chenle a své ruce si položí na kolena, aby mohl popadnout dech.,,Nedostanou mě odsud, chci vidět svou matku. Nevěřím jim, že umřela, třeba si ji s někým spletli," řekne Jisung a rozeběhne se do dlouhé bílé chodby, kde po stranách je hromadu dveří a on hledá pokoj své matky.
,,Sakra, musím zavolat tomu Jaeminovi," procedí přes zaťaté zuby a nechá svůj mobil vyzvánět, ještě si zkontroluje čas, aby ho kdyžtak mohl seřvat za ztrátu své času.
,,Jaemine, ihned přijeď do té nemocnice, kde jsi předtím byl s Jiem! Vím, že jsi tu s ním byl, říkal mi to. Takže jestli ti na něm opravdu záleží, přijď sem a pomoz mi ho hlídat!" Zařve z plných plic a rozbrečí se. Nemá rád, když někdo trpí, nebo když lidé umírají.
,,J-já.. hned tam budu," řekne celý vystrašený Jaemin a hovor ukončí.
Jaemin rychle přejde ke své skříni, vytáhne si bílou soupravu a oranžovou čepici, potom rychle doběhne do garáže, kde si vytáhne kolo a jede přímo do nemocnice, modlící se, aby to stihl v čas a Jisung si nic neudělal.
•~•~•
Annyeong! 💚Přeji všem krásné dopoledne. 💜
Soo.. stihne to Jaemin včas? 👀
Guys! Děkuji Vám moc za 1K přečtení! Omggg! Jste úžasní a moc Vám děkuji za Vaší podporu! 😭😭Love you all so much! 🥺💙💙
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanficPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...