,,N-nech mě!" Shodí ze sebe Jisung Jeongaeho ten se zvedne ze země, ,,Jaeminovi jsi to dovolil, co? Ale mně nic nedovolíš, kdy už pochopíš, že tě miluju?" Optá se a Jisung si utře své rty od Jeongaeho.
,,Nemiluješ mě, kdybys mě miloval, takto by ses nechoval! Ty mě nemiluješ, jsi mnou posedlý!" Rozbrečí se Jisung a přetáhne si přes sebe rychle bílé tričko, které mu Jeongae násilím sundal a posadí se.
,,Nemiluju? To opravdu? Rozhlédni se po celém pokoji a to tě nemiluju? Sakra, ty jsi opravdu stále jako malé dítě," uchechtne se a hned poté chytí mladšího za krk a čelem si ho otočí k sobě, ,,ukážu ti, že tě miluju a ty budeš milovat mě," strčí Jisunga do bílých peřin a ihned za ním skočí.
•~•~•
,,Tak nic, Jeongae je pryč z města," řekne Jaemin do mobilu a nasedne na kolo.,,Zkus od někoho zjistit, kde bydlí mimo město.. třeba.. zkus Taeyonga, je jeho učitel," navrhne Mark a hledá si na počítači nějaké informace o Jeongaeho rodině.
,,Dobře, už jsem u něj dlouho nebyl, potom se ozvu, hyung," zavěsí Jaemin a na kole se rozjede ke svému bratranci.
,,Jaemine, co ty tady?" Překvapeně Taeyong otevře dveře od svého červeného moderního domu a Jaemin se usměje, ,,taky tě rád vidím, hyung."
,,Jaemine, vím, že něco potřebuješ, jinak bys ně nenavštívil, jak je rok dlouhý," řekne Taeyong s úsměvem, když před Jaemina položí černý hrnek s kakaem.
Celý obývací pokoj je sladěn do černé a červené. Po zdech jsou tapety růží, na zemi uprostřed obývacího pokoje leží černý koberec s kousky červené a pohovka, na které právě chlapci sedí, je červená.
,,Dobře. Prokoukl jsi mě, hyung," nervózně se usměje a usrkne si kakaa, ,,hyung! Nejsem dítě, přece víš, že miluju kávu!" Zařve Jaemin a Taeyong se uchechtne.
,,Nom.. takže.. dozvěděl jsem se, že někdy učíš Yoon Jeongaeho, a tak se chci zeptat, jestli mi nedáš jeho bydliště mimo domov?" Spíše se zeptá a Taeyong se usměje, ,,pro mého bratránka cokoliv, jenom tady počkej, musím si jít pro sešit do pokoje,"
•~•~•
,,Marku! Mám jeho adresu! Můžeme tam zajet!" Zařve do mobilu a dává si pozor, aby neztratil rovnováhu na kole a projíždí nočním městem zpátky k sobě domů.,,No to je super, ale neřvi, Haechanie už spí," zašeptá Mark do hovoru a Jaemin se uchechtne, ,,jo? Tak tím pádem čekej obrovský hluk, až se vrátím," zasměje se Jaemin a hovor ukončí, ,,už zase budeme jenom spolu, Sungie. Už tě nikdy nenechám jít někam samotného. Tenhle jeden týden byl pro mě bolestivá a pomalá smrt," zašeptá a utře si slzy, rychle míříc na kole k sobě domů.
Některým možná přijde, že Jaemin neuronil ani jednu slzu, ale to pravda nebyla. Jaemin nad Jisungem vzlykal každou noc a dával si to všechno za vinu, protože ho nezvládl ochránit, ale teď si je jistý, že teď to zvládne.
•~•~•
Annyeong! 💚Sooo.. příští kapitolka by mohla být už konec, ale to až zítra. (Maybe) nebo až 70.? Nejsem si jistá.
Snad se líbilo a přeji všem krásné sny! 😊
Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanficPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...