,,Třeba mi vypadla v té popelnici," zamumlá Jisung cestou k Jaeminovi a po chvíli ztuhne v pohybu. Lidé za ním ho předběhnou s nějakou nadávkou, ale to Jisung ignoruje a pohledem zkoumá černou Audi R8. Zase tu je, sleduje ho?
Jisung se rychlejší chůzí rozejde po chodníku a přivře oči, doufajíc, že ho auto už nesleduje, ale bohužel ano, sleduje a to každičký krok.
Chlapec rychle zaběhne do zmíněné uličky a schová se za popelnici, ale do uličky začnou svítit dálková světla a on si k sobě přitáhne kolena, ,,co po mně chce? Co jsem komu udělal?" Nechá stéct po svých tvářích několik neposedných slz, ale po chvíli už neuslyší motor. Že by ten někdo odjel? Nebo čeká v autě?
To Jisung brzo zjistí, ale jakmile se postaví na nohy, někdo ho z boku kopne a ten se s bolestí svalí na zem. Po chvíli do Jisunga ještě několikrát kopne a plivne na něj.
,,Proč musím sledovat zrovna tak malýho kluka," řekne osoba zahalená v černém a nasedne do auta, nechávaje na zemi Jisunga, který se svíjí v bolestech a po chvíli upadne do bezvědomí.
Osoba odjede pryč, aby mohla sdělit informace svému nadřízenému a ten se mohl dostavit na toto místo.
•~•~•
,,Jisungie," otevře ihned vesele Jaemin dveře a hned poté i svou náruč. Jisung neváhá ani chvíli a rozklepanými kroky padne do Jaeminovy náruče.,,Proč se tak klepeš?" Optá se Jaemin a Jisung se mu se skleněnýma očima zadívá do očí. Tohle Jaemina přinutí se přestat usmívat.
,,Sakra Jisungu! On ti někdo ublížil? Řekni mi, kdo to byl a zmaluju mu obličej," procedí skrz zaťaté zuby a Jaeminovův křik přivolá Jaeminovo rodiče, kteří po spatření mladšího se podívají na Jaemina, který si Jisungovu hlavu přitiskne k hrudi a stále ho objímá, obdarujíc své rodiče nechápavým a vystrašeným výrazem.
•~•~•
,,Notak Jisungie, řekneš mi už, co se stalo?" Optá se Jaemin, když Jisungovi vyčistí celý obličej a rány na bokách. Jisung smutně zakňučí a Jaemin kolem jeho ramen hodí bílou deku, objímajíc ho kolem ramen.Do obývacího pokoje po chvíli přijdou i Jaeminovi rodiče a posadí se do křesel vedle pohovky.
,,Jisungu, musíš s námi mluvit, pomůžeme ti," usměje se na něj Jaeminův otec a Jisung si posmrkne, opravdu se o něho tolik bojí cizí lidé?
,,Řekni nám to, zlato," políbí mladšího na čelo a Jaeminův otec vykulí oči, Jaeminova matka se praští do čela a Jaemin si teprve teď uvědomí svůj čin.
,,Zlato? No nic, vysvětlíš mi to později, teď musíme pomoct Jisungovi," řekne Jaeminovi jeho otec a ten zrudne.
,,J-já.. včera.. nebo před dvoumi dny, už si nejsem jistý, mě pronásledovala černá Audi R8, určitě to byla Audi, Lele mě učil své oblíbené značky aut. No, tak tohle auto mě vždy po škole pronásledovalo a já.. j-jednou jsem se stihl schovat do popelnice a auto setřást, ale dnes jsem to nestihl. Ten někdo tam stále byl a.. když jsem se postavil, ihned do mě ten někdo kopl, dostal mě na zem a tam do mě několikrát kopal, až jsem asi upadl do bezvědomí," řekne Jisung se slzami na krajíčku a Jaemin pevně zatne ruce v pěst.
•~•~•
Annyeong! 💚Ehm, Chudáček Jie dostal několik kopanců.. nejraději bych tu osobu nakopla já. 🥺
Snad se kapitolka líbila a já jdu ještě psát. 😊
Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
Fiksi PenggemarPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...