,,Jinak.. jak je na tom tvá mamka?" Zeptá se zaujatě starší a z talíře mezi nimi si vezme palačinku s čokoládovou náplní.
,,No... nikdo mi nechce sdělit informace o jejím vztahu, dokonce ani ona sama. Opravdu nevím, co bych měl dělat, ale asi si zařídím předčasy," řekne Jisung a bradu si odloží na pravou dlaň. Chenle se rozkašle, protože nechtěne špatně spolkl kousek palačinky, a proto ho Jisung lehce praští do zad.
,,Lele! Jez normálně! Ještě přijdu i o tobě," řekne se smutným úsměvem a sedne si na židli vedle Chenleho, aby mu byl blíže. Nechce ho ztratit, je to jeho jediný přítel.
,,Určitě bude v pohodě, ale předčasy? Jak chceš stíhat ty ostatní brigády?" Zapře se lokty o stůl a Jisung sklopí pohled. Jisung ještě Chenlemu nesdělil, že mu nedávno přišel email, který jasně vyjadřoval, že ho už v kavárně nepotřebují, prý přijali mnoho pracovníků. Taky mu přišly ještě další emaily, takže teď má jenom jednu brigádu a to je u bohaté rodiny Na, možná to brzy nebude už jenom brigáda, ale práce.
,,Každý den mi chodily emaily, když jsme měli volnou hodinu, zašel jsem si do knihovny na počítač, otevřel emaily a jsem bez brigád. Mám jenom jednu a to je ta u bohaté rodiny," nervózně si začne hrát s prsty a Chenle ho se smutným úsměvem sleduje, ,,to mě mrzí, nezasloužili si tak úžasného brigádníka."
•~•~•
,,Nano, co máš furt proti němu? Je roztomilý a strašně nevinný, přece se ti takový typ holek líbí," řekne Jeno, zatímco Jaemin si prohlíží své sociální sítě a kdo ví, pokud to byla náhoda nebo osud, ale do navrhovaných lidí na instagramu mu vyskočil Chenle. Jaemin si vždy profily lidí prohlíží, zda je náhodou nezná.Jakmile zkoumá Chenleho profil, upustí ihned svůj mobil a s vykulenýma očima hledí do zdi. Jeno na kolečkové židli uskočí, ale potom z ní vstane a skloní se pro mobil na zemi, kde je zobrazená fotka, kde jsou spolu dva chlapci.
,,No páni! Nano! Není to Jisung? Ta tvoje chůva? Bože, ta nevinná duše měla i modrou hlavu!" Vypískne Jeno překvapeně a Jaemin stále němě kouká do zdi. Proč je ale tak v šoku? Je normální, že najde něčí profil, tak proč je z toho tak nesvůj?
,,Že bys oslepl tou jeho nevinností? Ty se nezdáš," uchechtne se Jeno a hodí nenápadně Chenlemu follow.
•~•~•
Annyeong! 💜Jakpak se máte? 😇
Snad se kapitola líbila a já jdu ještě něco zkusit napsat! 😊
Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanficPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...