💜{25.}💜

256 33 6
                                    

,,No to ne! Nano, neříkal jsi náhodou, že se ho chceš zbavit a teď ho tady balíš?" Řekne už klidněji černovlasý chlapec, kterému delší dobu trvalo, než vůbec dokázal popadnout dech. Jaemin pustí Jisungovy boky a s rudými tvářemi přejde ke svému kamarádovi, který je v předklonu, aby si mohl zajistit zpátky svůj normální dech.

,,Nebalím ho, na kluky nejsem. Jenom mě neposlouchal, tak jsem to chtěl po zlým.."

,,Po zlým? Co po zlým prosím tě? Jsi až moc perverzní, až sám se divím, proč se s tebou stále kamarádím. Jinak, jsem Jeno.. Lee Jeno, Nanův kamarád," potřese si s Jisungou rukou s úsměvem, což mu mladší oplatí a Jaemin protočí očima, ,,Park Jisung," představí se mladší a Jeno ho celého přejede pohledem.

,,Celkem se divím, že je Nana stále hetero," usoudí a Jisung se zasekne v pohybu, ,,eh, kdo je Nana?"

,,Já!"

,,On, jeho přezdívka," vysvětlí Jeno a Jisung přikývne, ,,jestli mě omluvíte, musím jít vytřít předsíň," ukloní se Jisung a opustí obývací pokoj.

,,Jak to myslel tím, že se diví, že je Jaemin stále hetero? Co je hetero? A proč by neměl být?" Zamumlá a chopí se mopu.
•~•~•
,,Já tě nechápu. Podívej se na něj, co lepšího bys chtěl?" Začne dlouhý rozhovor zase o Jaeminově orientaci a ten se svalí na svou postel.

,,Chtěl bych, aby odešel. Nechci, aby mě hlídal mladší kluk, než jsem já sám," rozsvítí si nad postelí modrá neonová světýlka a Jeno na kolečkové židli nesouhlasně zakroutí hlavou, ,,však ty to pochopíš později."

,,Co bych měl pochopit? Nejsem žádný gay.. a pro něho už vůbec ne," uchechtne se a do rukou si vezme mobil, ,,vidíš? Takovou nechutnost bych nikdy dělat nechtěl," ukáže Jenovi video na svém mobilu, které chtěl ukázat Jisungovi.

,,No Nano, proč se koukáš na gay porno? Kam až hluboko jsi to spadl," chytne další výbuch smíchu, až málem spadne ze židle a Jaemin se vyšvihne do sedu, ,,chtěl jsem mu jenom ukázat, jak to dělají kluci, co jsou stejní jako on," protočí očima a po svém kamarádovi hodí bílý polštář, ,,pabo."
•~•~•
Annyeong! 💜

Přeji všem krásnou noc a uvidíme se zítra! 😊

A ještě Vám strašně moc děkuji za 400 přečtení! Včera tu bylo 300! Omggg, Děkuji Vám! 😭😭💜🥺

Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat