,,Ehm," zaťuká Jisung opatrně na Jaeminovy dveře a z nich vykoukne samotný Jaemin s vlasy do všech stran, ,,co potřebuješ?" Optá se na oko mile, ale při nejmenším ho to vůbec nezajímá. Proč by taky mělo? Jisung je tu pouze chůva, která svou práci brzo vzdá a navždy mu zmizí ze života.
,,Nom, já jenom, že večeře už je na stole a rodiče tě chtějí vidět, hyung," šeptne se sklopeným pohledem a Jaemin otevře ústa do němého výkřiku. Během jeho šoku, který stále nedokáže pochopit, ho Jeno chytí kolem ramen a úsměvem padne na stydlivého Jisunga, který stále čeká na staršího odevzdu. Nečekal by, ale dostal poručeno, že musí Jaemina a jeho kamaráda dostat prostě na večeři.
,,No Jaemine, ty sis ho už zkrotil? Že tys ho oj-"
,,Drž tlamu a pojď, na tohle nemám čas," zacpe Jenovy ústa a potom se rozejde ke schodům, které rychle vyběhne.
,,Že s tebou spal?" Opře se o rám dveří Jeno a Jisung vykulí oči, ,,proč by se mnou spal? Je to přece kluk. Kluci spolu nespí," zakroutí nesouhlasně hlavou a Jeno se usměje, ,,s tou tvou nevinností bych se propadl hluboko do hrobu, proto nechci být ten, kdo ti obrátí život vzhůru nohama," s úsměvem ho poplácá po rameni a následuje stíny svého kamaráda, který už u stolu na něj čeká. Jisung nesouhlasně zakroutí hlavou a zavře dveře, ,,všichni mě matou, musím rychle za mamkou, co když jí je hůře?"
•~•~•
Po návštěvě své matky se Jisung vrátil zpátky k Chenlemu, který ho s otevřenou náručí přivítal a společně si udělali palačinky, protože Chenleho matka je opět v práci i s jeho otcem, který je už týden na pracovní cestě.,,Mňam, jsou výtečné," olízne si Jisung rty od jahodové marmelády u stolu a Chenle se za plotnou usměje, ,,to je dobře, že ti chutnají. Víš ale, že se ani nedivím?" Vyhodí palačinku do vzduchu a s úsměvem ji potom odloží na talíř, kde je už spoustu palačinek.
,,Proč?" Optá se nejistě Jisung a Chenle si dá na ukazováček trošku čokolády, ,,protože jsme je dělali s láskou," přejede mu po pravém líčku, kde zanechá čáru od čokolády a s úsměvem se posadí také ke stolu.
•~•~•
Annyeong! 💜Snad se kapitola líbila.😊
Hihi, dneska jsem šla spát až v pět ráno, protože jsem byla až moc vystrašená z tý panenky xd
Za dnešek už poslední, ale zítra budu více aktivní. 💗
Přeji všem krásnou noc! 💙
Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanficPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...