Všichni chlapci rychle nasedli do Markova černého auta a Mark šlápl na plyn, aby mohli být co nejrychleji u Jaemina.
,,Mami! Tati! Chytili Jisunga!" Zařve ihned Jaemin, když vběhne do předsíně a jeho rodiče tam přiběhnou a vykulí oči.
,,Jak? A proč jste všichni od krve?" Optá se Jaeminova matka a chytí se za srdce, tohle vůbec nečekala.
,,Vysvětlím vám to později. Mark má fotografii značky, co byla na Audi, můžeme je vystopovat. Tati, říkal jsi, že máš na to své lidi," podívá se smutně na svého otce a utře si krev ze rtu.
,,To mám. Ukažte mi tu fotku, ale pojďte všichni dovnitř, přece nechcete být v předsíni," řekne Jaeminův otec a všechny pozve dovnitř. Jaeminova matka jde připravit čaj a Jaemin se co nejvíce snaží zachovat klidnou hlavu a věřit v dobrých věcech.
,,Jaemine, určitě ho najdeme," usměje se na něj Chenle a Jaemin přikývne, strašně moc ho chce najít, proč je nepronásledoval? Proč? Nemohl, nebyl schopen se ani pohnout. Celkem se diví, že je Chenle v klidu, on by tady měl panikařit, neboť se s Jisungem zná už odmalička.
•~•~•
,,Jsi tak roztomilý, když spíš, moje nádherná chůvičko," políbí Jisunga na čelo a ten ze spaní svraští obočí k sobě.,,Pane? Kam chcete zavézt? K vašim rodičům?" Optá se chlapec, který si konečně před chvíli sundal všechno přestrojení a s potetovanýma rukama drží volant.
,,K nim ne, i když budou rádi, že jsem si ho získal, ale raději ke mně."
,,To je ale padesát kilometrů odtud," poví druhý, jenž má na sobě hromady piercingů.
,,Právě, Jaemin má v partě Marka, je příliš chytrý a mohl by nás vystopovat, proto raději schovejte i auto, nebo se ho klidně nějak zbavte," usměje se a podívá se z okna, na kterém jsou kapky deště a jenom vidí šmouhy budov, jak díky rychlosti mizí v šmouhy.
,,Jinak.. užili jste si, že jste se s nimi mohli znovu poprat?" Optá se chlapec se svým křehkým hlasem a zadívá se do zpětného zrcátka.
,,Ani nevíte jak, můj pane. Jsme strašně moc rádi, že jste si nás vzal na svou stranu a my se s nimi mohli poprat, jako předtím, kdy Jaemin bránil svého bratrance Taeyonga."
,,To rád slyším, Jaemin si zaslouží trpět," usměje se na Jisunga, jenž mu hlavou leží v klíně a prohrábne mu vlasy, ,,a ty sis s ním nikdy neměl začínat, vím úplně všechno, Jisungu."
•~•~•
Annyeong! 💚Tady je další kapitola a další bude až večer, tak snad se líbila.😊
Hihi, kdyby byly nějaké otázky ohledně příběhu, klidně se zeptejte.🖤
Jinaak.. tato parta chlapců, co zmlátila naše kluky, byla ta, s kterou se už Jaemin předtím pral.
Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanficPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...