Po prohlídce celého domu se Jisung dozvěděl, kde všude jsou pokoje, kam má zákaz vstoupit, kudy vedou různé dveře a jakou práci má plnit. Taky se dozvěděl, že ten chlapec, co ho shodil, je bohužel jejich syn, čehož se nejvíce obával.
,,Snad si spolu budete rozumět a Jisungu, brzy tu budete s Jaeminem jenom sami dva, protože odletíme na dovolenou, což znamená, že tu budeš muset spát," cvrkne ho do tváře chlapcova matka, čili Jaeminova a Jisung našpulí rty, snažíc se ignorujíc Jaemina, který sedí na schodech a se skousnutým rtem pozoruje mladšího.
,,Promiňte mi to, ale spát tu nebudu moct, moje matka bude možná už doma, dneska ji jdu poprvé navštívit do nemocnice," řekne Jisung v předsíni a Jaeminovy rodiče si vymění lítostivé pohledy, ,,dobře, nebudeme tě do toho nutit, hlavně až je tvé mamince nejlépe a kdyžtak nám můžeš dát vědět, kdy bys tu mohl spát, protože náš syn si tady už několikrát uspořádal párty, nemýlím se?" Svraští žena obočí k sobě a Jaemin nad tím protočí očima a potají fotí Jisunga, aby svým kamarádům mohl ukázat svou novou chůvu, které se ihned zbaví také.
•~•~•
,,Tak jaké to tam bylo?" Optá se Chenle, když oba dostali od nemocniční recepce instrukce po Chenlovo mobilu, aby mohli navštívit Jisungovu matku a míří k velké prosklené budově.,,No, pan a paní jsou milí, ale ten jejich syn.. je starší než já a už teď mě nemá rád," pokrčí rameny Jisung a Chenle vykulí oči, ,,no to snad ne! Hlavně, až na mého Sungieho nezkouší žádné úchylárny!" Vykřikne a chytí Jisunga kolem ramen, který zrudne nad tak velkou pozorností kolem, která spadá na ně.
•~•~•
Annyeong! 💚Přeji všem krásnou noc/některým krásné ráno. 😊
Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanficPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...