Celou dobu, co je Jisung v tomhle vězení, od toho uběhl už týden a nemůže opustit tento pokoj a musí stále ležet v posteli. Jeongae mu sem vždy každý den nosí jídlo a snaží se v Jisungovi vyvolat respekt k němu, ale to se mu zatím nedaří.
,,Jisungie, pročpak jsi tak mrzutý?" Optá se, když vstoupí do pokoje a Jisung je k němu otočený zády, opět přemýšlejíc nad životem.
,,Nech mě být a pusť mě," utře si slzu a posadí se. Jeongae si k němu přisedne a smutně se usměje, ,,nemůžu tě pustit, nechci tě nechat Jaeminovi, jsi můj. Už asi víš, proč jsem se vyspal s Jaeminem, ale nebylo to kvůli němu, bylo to kvůli tobě. Chtěl jsem zjistit, jestli tam opravdu pracuješ a bohužel se ukázalo, že ano," poví se sklopeným pohledem na své dlaně a Jisung si skousne spodní ret.
,,Proč zrovna já? Život je krásný, tak netruchli nade mnou, když mě sotva znáš," řekne Jisung a hned na to ho Jeongae shodí na záda a vyšvihne se nad něj, ,,život má pro mě momentálně smysl, když tě tu mám a jsi jenom můj se vším všudy," ušklíbne se a přiblíží se k Jisungovu krku.
,,Sle-slez ze mě," začne ihned protestovat a Jeongae se jenom ušklíbne.
•~•~•
,,Jaemine, přestaň v tom pokoji tolik truchlit a pojď sem! Rychle!" Zařve ihned Mark s mobilem u ucha a Jaemin rychle seběhne schody do obývacího pokoje.Jaeminovi rodiče nejsou doma, protože prohledávají celé město s Chenlem, Renjunem a Jenem, jediní Mark s Haechanem zůstali doma s Jaeminem a snaží se Jisunga nějak vystopovat.
,,Co potřebuješ, Marku?" Optá se Jaemin a plácne sebou na pohovku, až zasedne Haechanovu dlaň, ,,ty jeden,"skousne si spodní ret bolestí a podívá se na Marka, který mu svým výrazem dá najevo, že nemá mluvit vulgárně.
,,Přišla mi zpráva, policisté našli tu černou Audi!" Vyjekne vesele a Jaemin ihned vyskočí, ,,tak proč tam nejedeme?" Optá se a Mark se nervózně usměje, ,,protože ta Audi je vytažena z jezera," sklopí pohled a Haechan se zvedne z pohovky, ,,schovali stopy."
,,A můžeš mi tedy říct, proč jsi tak veselý?" Zeptá se naštvaně Jaemin a z lednice si vytáhne láhev červeného vína.
,,Přestaň chlastat, ještě mi znásilníš Haechana," vytrhne mladšímu láhev červeného vína ze sevření a posadí se k Haechanovi, ,,protože ta rodina, která s vámi měla mít večeři, to zrušila a to hned den po únosu. Nepřijde vám to podezřelé?" Optá se Mark a Haechan ho políbí.
,,Opravdu si to nemůžete nechat na jindy?"
,,Copak? Žárlíš, protože jsi Jisunga ještě nestihl-" nedořekne Haechan, protože mu Mark zacpe ústa dlaní, ,,nemůžeme a jestli tě zajímá, odkud to vím, tak vám na email přišla zpráva hned po únosu, že se ta večeře ruší," řekne Mark klidně a Jaemin vykulí oči, ,,odkdy se nám umíš dostat do emailu?!"
,,Měli jste ho otevřený."
•~•~•
Annyeong! 💚Soo.. I'm here again, snad se kapitolka líbila. 😊
Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
ФанфикPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...