💜{52.}💜

230 35 10
                                    

,,Eh.. a ty zase děsivý, když jsi tak blízko mě," poví šeptem Jisung a Jaemin se postaví na nohy, ,,skoč mi na záda."

,,Zbláznil ses? Jsem těžký," poví Jisung stále v kaluži a začne si v ní hrát s bahnem.

,,Zblázněný jsem už dost a pospěš si, nebo nastydneme," řekne Jaemin vážně a Jisung tedy poslechne, skákajíc na staršího záda a ihned se chytne kolem jeho krku.

,,Vzhůru do postele," pohodí si trošku Jisunga a rozeběhne se směrem k domu.

,,Já s tebou v jedný posteli usínat nebudu," zamumlá Jisung a více se chytí Jaemina, protože by pád byl trvdý.

,,Byl by z nich tak krásný pár, ale já chci Jisunga jenom pro sebe," vyjde z křoví Jeongae a v rukou si pohodí dalekohledem, pozorujíc dva chlapce, jak se mu pomalu ztrácí z výhledu.
•~•~•
,,Na Jaemine, můžeš mi vysvětlit, kde jsi byl tak dlouho? Tvůj otec s tebou něco chtěl probrat, ale nemohl, protože jsi tu nebyl a máš zpoždění jednu hodinu," zastaví je ihned v předsíni paní Na a Jaemin nechá Jisunga, aby z něj slezl.

,,Oh, neboj, na tebe to mířeno není, máš svých problému dost, klidně můžeš jít do Jaeminova pokoje," usměje se mile na Jisunga a ten celý mokrý od deště přikývne a míří do Jaeminova pokoje.

Paní Na ví, čím vším si musel Jisung projít, také ví o smrti jeho matky, proto ho moc nenechává pracovat, spíše ho nechává s Jaeminem, aby ho nechal létat na lepších myšlenkách, než na špatných vzpomínkách. Dokonce také ví, že Jisung chtěl spáchat sebevraždu v nemocnici, ale to ví každý v tomto městě, protože hned druhý den se na to tiskly noviny.

,,Vy nikam, mladý muži," zatahá Jaemina za uši, když se chtěl Jaemin pomalu vypařit a zatáhne ho až do pracovní místnosti, kde jeho otec vyřizuje povinnosti a třídí popsané listy papírů.

,,Ehm, ahoj tati," posadí se na židli ke stolu a pán Na si upraví brýle, pohledem spadajíc na svého jediného syna, jenž je celý promoklý a od bahna.

,,Potom se půjdeš vykoupat, nemýlím se?" Optá se a na stole si udělá pořádek. Jaemin přikývne a pan Na spustí, ,,dneska mi přišel dopis od rodiny Yoon a tam se psalo, že by se někdy chtěli stavit k nám na večeři," spojí si dlaně a Jaemin přikývne, ,,mají syna, je mu sedmnáct," pokračuje dále a poté řekne něco, co Jaeminovi vyrazí dech: ,,jmenuje se Yoon Jeongae."
•~•~•
Annyeong! 💜

Přeji všem krásné odpoledne a omlouvám se, že včera jsem nic večer nenapsala. 🥺

Snad se kapitolka líbila. 😊

Love you all!!💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat