💜{9.}💜

274 35 2
                                    

,,Koukni, Dylan tam je, on je to strašně dobrý týpek," řekne Chenle a Jisung dění v televizi vůbec nevěnuje pozornost, spíše se v hlavě furt snaží více rozmyslet, jestli na tuto práci zavolat nebo ne, ale přece jen nechce, aby to bylo všechno stejné jako teď. Chce, když se jeho matka vrátí z nemocnice jen to nejlepší.

,,Lele? Půjčil bys mi mobil prosím? Zavolám na ten inzerát," řekne zničehonic a Chenle upustí lžíci zmrzliny na nově povlečenou postel.

,,Opravdu tam jdeš zavolat? Myslel jsem, že děti přímo nesnášíš," podá mu svůj mobil a Jisung s poděkováním přijme, ,,musím něco udělat, aby se mamka měla dobře. Nemůžu brát ohled jenom na sebe," naťuká do mobilu číslo a když začne vyzvánět, tak vykulí oči.

Najednou na druhé straně mobilu uslyší mužský hlas a to už Jisung nezvládne a rychle mobil hodí Chenlemu, celý rudý se schovávajíc pod peřinu s doměním, že Chenle snad něco vymyslí, ,,jsem srab."

,,Ehm, dobrý den, nebo snad večer? Hih, volám na váš inzerát, platí stále tato práce?" Jisung vykoukne z pod peřiny a s vděkem v očích se na staršího usměje.

,,Um, dobře, tak my bychom zítra přišli na pohovor po škole, očekávejte nás v půl druhý, nashledanou," típne hovor a Jisung na něj ihned skočí, mačkajíc ho ve svém objetí a svou hlavu tře o mladšího krk.

,,Notak Sungu, slez ze mě," zasměje se Chenle a Jisung pouze nafoukne tváře a zaboří hlavu do staršího hrudi, ,,moc, moc ti děkuji, Lele!"

,,Nemáš za co děkovat, zítra po škole máme přijít na pohovor a buď vezmou nás oba, jednoho nebo ani jednoho."
•~•~•
Annyeong!

Omlouvám se za chyby, pokud tu nějaké jsou. 😊

Přeji všem krásnou noc a uvidíme se zítra (ehm, dneska) 💫💫

I love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat