,,Jie, proč jsi tak zkleslý? Máš tu přeci mě, usmívej se," odemkne dveře od domu a Jisung se hluboce nadechne, ,,neříkej mi Jie, tak mi říká jenom mamka a Lele."
,,Tak ti tak budu říkat i já a pojď, mám hlad," zatáhne Jisunga dovnitř a ten se znuděně dostane do kuchyně, kde začne hledat ingredience.
,,Copak děláš?" Postaví se za Jisunga a ten ztuhne, ,,jdu dělat večeři," řekne pouze a Jaemin se usměje, ,,ty se mě bojíš? Jsi nějaký jiný," řekne Jaemin a opře se o kuchyňskou linku zády.
,,Můžu se tě zeptat na totéž, mám z tebe strach. Co když mi uděláš to samé, jako tomu klukovi?" Optá se Jisung a Jaemin se k němu přiblíží.
,,Chceš to snad?" Přiblíží se svým obličejem k tomu mladšímu a Jisung rychle popadne vařečku, s kterou od sebe oddálí Jaemina, ,,nech toho, mě takové věci vůbec nezajímají," řekne podrážděně Jisung a Jaemin se uchechtne, vytahujíc z mladšího sevření vařečku a místem, kterým se míchá, přidrží u Jisungova krku a tím se mladší opře o vypnutou troubu zády. S vystrašenýma očima hledí na Jaemina, který se na něj natiskne svou hrudí, ,,nelži mně a ani sobě-" chce Jaemin pokračovat, ale z jeho plánů ho vyruší zvonek. Jaemin si naštvaně dupne a jde otevřít.
,,Pane bože! Co se to teď stalo? Opravdu mi chtěl něco udělat?" Překvapeně vydechne a do rukou si vezme vařečku, kterou měl přitisknutou u krku a pomalu dojde až do předsíně, kde spatří naštvaného Jaemina, jak kolem něj stojí Jeno a dva chlapci, kteří sem Jaemina předtím donesli zbytého.
,,Jisung se o tebe pěkně postaral, jakpak ses mu odvděčil?" Zeptá se Jeno a Jaemin zrudne, ,,ještě nijak, ale jo.. je to úžasná chůva," zasní se a Jeno i s dvoumi chlapci se uchechtnou.
,,Neříkal jsi, že se ho chceš zbavit?" Optá se Jeno a Jisung se schová za přivřené dveře s vařečkou v pravé ruce.
,,Noo.. lidé se mění a zbavit se ho nechci, nechám si ho," řekne a Mark s Haechanem vybuchnou smíchy, to si ale Jeno všimne stínu a něco zašeptá Jaeminovi. Jaemin se podívá směrem ke dveřím a rozejde se tam. Smích zmizí a Jaemin překvapeně vydechne, pohled na vystrašeného Jisunga s vařečkou před sebou v něm vyvolá divní pocit.
,,Jie, copak? Pojď, neboj se," chytne Jisunga kolem ramen a dovede ho ke svým přátelům, se kterými je představí a Mark si Jisunga stále prohlíží odspoda nahoru, vůbec by ho netipl jako Jaeminův typ.
•~•~•
Annyeong! 💚Tady je další kapitolka.
Snažím se psát kapitoly o 400 slovech a ne o 200, jako jsem psala předtím. Snad se líbila a uvidíme se večer. 😊
Love you all so much! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanficPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...