Během dlouhého povídání Jaemin uslyší kroky a stočí svůj pohled na už oblečeného Jisunga v modrých džínách a dlouhou bílou košilí, padajíc mu do obličeje blonďaté vlasy.
Jisung se se všemi pozdraví a zaleze za plotnu, kde na pánev hodí vajíčka a vařečkou je míchá.
,,Jaemine, jak to, že chodí?" Zašeptá Haechan a Mark ho praští po pravém stehně, ,,pšt, ještě nás zabije," zašeptá Mark k Haechanovi a Jaemin se postaví, ,,možná to je kvůli tomu, že jsme spolu tohle neměli, vy perverzácké duše. Jinak.. máte už dopito?" Optá se Jaemin, upravujíc si oranžovou čepici.
Chlapci nakonec přikývnou a Jaemin se s hrníčky vydá ke kuchyňské lince, kde zrovna Jisung na skleněné talířky nabírá míchaná vejce.
Jaemin nenápadně odloží hrníčky na barový pult, chytajíc mladšího za boky a tiskne ho zády ke kuchyňské lince, kam ho posadí a stoupne si mezi mladšího nohy.
,,Hyung, co to vyvádíš? Připravoval jsem vám jenom snídani," stočí Jisung hlavu k pánvi, v které jsou stále míchaná vejce.
,,Hm, aha.. Jisungie, ale já chtěl být u tebe," políbí ho opatrně na líčko a Jisung zrudne. Proč ho starší nechává stále přemýšlet nad jejich vztahem?
Po chvíli Jaemin Jisunga nechá plnit svou práci, ale je stále opřený zády o barový pult a sleduje mladšího, jak se snaží, aby to na talíři vypadalo nádherně.
,,Nenechám tě Jeongaemu, nezaslouží si tě, ale to ani já," zamumlá a rozejde se zpátky k Markovi a Haechanovi, kteří Jaemina vůbec nepostrádali a na mobilu se fotili.
•~•~•
,,Tady jsou míchaná vejce," řekne Jisung a na stůl donese ještě džus.Všichni poděkují a Jisung je chce nechat s úsměvem strávit jejich snídani, ale Jaemin si ho u velkého, moderního jídelního stolu stáhne na klín. Mark se uchechtne a něco zašeptá Haechanovi a oba s úšklebky padnou na chlapce naproti nim.
,,Ty budeš papat se mnou, Jisungie," změní Jaemin hlas a na lžičku nabere menší porci, která se ihned objeví před Jisungovými zavřenými rty.
,,Otevři pusinku, tvůj hyung Jaeminie tě chce nakrmit ~," protáhne slova a Mark s Haechanem se zadusí džusem, sledujíc Jaemina, jenž svou porci společně konzumuje s Jisungem.
•~•~•
Annyeong! 💚Omlouvám se za kratší kapitolu, ale zítra se budu snažit být opět více aktivní. 🥺
Soo.. po roce jsem si tady změnila uživatelské jméno a musím Vám říct, že bylo opravdu těžké na něco přijít nebo si zase upravit profil. Někdy není dobré být perfekcionista.
Snad se líbilo a přeji všem krásnou noc! 💚
Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanficPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...