💜{10.}💜

264 36 5
                                    

,,Sungu, právě mi přišla adresa, na kterou máme dorazit," šeptne k Jisungovi při hodině a ten se na něj s nervózním pohledem podívá.

,,Zhong, chcete nám něco sdělit?" Optá se matematikářka a ruce si dá v bok.

,,Ehm, ne," Chenle se nervózně usměje a Jisung se mu lehce uchechtne. Matematikářka se stočí zpátky k tabuli, na kterou píše čím dál více příkladů.

,,Zajímalo by mě, kdo z kluků jí to bude počítat," pohodlně se Chenle usadí a celou třídu prolétne pohledem, všímajíc si, že všech kluků pozornost spadá k jeho kamarádovi, jenž si pomalu opisuje příklady z tabule a občas pohne nosánkem.

,,Jak to myslíš?" Zeptá se šeptem Jisung a svůj pozornost stále věnuje opisování příkladů.

,,Všichni kluci čučí na tebe a chtějí mi tě sebrat!" Zařve Chenle a to už matematikářka zlomí nervy křídu a naštvaně ukáže na blonďatého chlapce, ,,k tabuli! Hned!"

Chenle se na oko vystrašeně zvedne a Jisung si toho všimne teprve teď. Všichni kluci na něj zírají, někteří si při pohledu na něj koušou rty a jiní si zase upravují vlasy.

,,Huh, tohle dělali kluci naposledy na základce na holky, snad si mě nespletli s holkou," pokrčí rameny a spojí dlaně k sobě, přejíc hodně štěstí svému kamarádovi před tabulí, který se matematikářce směje do obličeje a ona je celá rudá.
•~•~•
Annyeong! 💜

Vím, krátká kapitola, ale snad se líbila.🥺

Přeji všem krásnou noc! 😊

Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat