Muži celou ulici začnou prohledávat, až nakonec jeden z nich se podívá za popelnice a tam spatří rozklepaného chlapce, jenž si dlaní drží ústa, aby ze sebe nevydal ani hlásku.
,,Našel jsem ho!" Zařve a ostatní se k němu rozejdou, do Jisunga párkrát kopnou, aby se nemohl bránit, ale když ho nejvyšší z nich hodí na svá záda jako pytel brambor, tak se tu zjeví šest chlapců.
,,Pusťte ho," zařve ihned Jaemin a na jeho partu zaútočí muži. Jaemin se dostane k muži, jenž má na zádech přehozeného bezbranného Jisunga a udeří ho silně do břicha. Muž se za něj chytí a Jisung mu vyklouzne, naštěstí ho Jaemin rychle zachytí a posadí ho na chodník.
Všichni se mezi sebou začnou prát a Jisung to všechno sleduje s přivřenýma očima, modlíc se, aby to všechno brzo skončilo.
,,Jaemine, za tebou," zařve jednohlasně Mark s Chenlem a Jaemin muže shodí na zem.
Když už jsou všichni skoro bez sil, z černé Audi nenápadně vyleze chlapec, jenž je zahalen v černém hábitu a přes ústa má roušku. Pomalu přistoupí k Jisungovi, který potichu vzlyká a přisedne si k němu.
,,Chceš, aby to skončilo?" Zeptá se mile a Jisung se na něj s uslzeným pohledem podívá, ,,ano, klidně bych trpěl já sám, nechci, aby bylo kvůli mně ubližováno lidem, na kterých mi záleží," zašeptá a chlapec ho jemně chytí za bradu a dá mu přičichnout k bílému hadříku, jenž je namočen do látky, která každého uspí.
,,Sladké sny, Jisungie," usměje se pod rouškou a Jisung mu hlavou spadne na levé rameno, ,,všechno bude už v pořádku, budeš se mnou," zašeptá a opět nenápadně zaleze do černé Audi s Jisungem v náruči, který v klidu oddechuje a chlapec mu utře všechny slzy.
Po chvíli dá chlapec všem svým mužům znamení přes mobil a oni nechají Jaeminovu partu být, nasednou do auta a odjedou.
,,Ha! Vzdali se! Pamatujte si, že Jisungovi nikdo ubližovat už nebude!" Zařve Jaemin a s Jenem si plácne.
,,Ehm, kde je Jisung?" Zeptá se Haechan a Renjun se všude kolem rozhlédne.
,,Jak to myslíš? Sedí támhle- sakra! Oni mi ho sebrali! Vy bastardi!" Rozeběhne se ihned s uličky a spatří v dáli černou Audi. Padne na kolena a z jeho očí začnou stékat slzy. Všichni k němu rychle přiběhnou, ale jediný Mark ne a na svém mobilu kontroluje fotografii, kterou si pořídil, než se spustila tato "bitva".
,,Hyung, co tam děláš na tom mobilu?" Optá se Jeno a Jaemin zhlédne k Markovi, ,,mám značky té Audi, můžeme je vystopovat," řekne klidně a Jaemin mu ihned skočí kolem krku, ,,hyung! Miluju tě!" Zařve se slzami v očích a Haechan mu začne bušit do zad, ,,Mark hyung je můj, ty máš Jisunga!"
•~•~•
Annyeong!💚💚Tak tady je další a já jdu psát dál. 😊
Love you all!!💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanfictionPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...