💜{33.}💜

248 33 15
                                    

,,Tím mi chcete říct, že se můj bratránek vyspal s klukem? Promiňte, ale tohle vám nevěřím. On je strašně velký hetero a kdyby udělal tohle, tak by se asi podřízl," uchechtne se Taeyong a Jisung si s Chenlem vymění pohledy.

,,Tak nám nevěřte, ale pokud na Jisunga něco zkusí, udělám vám v hodině peklo. Pojď, Jie. Tady nemáme už nic na práci," chytne Jisunga kolem ramen a spolu se vrátí do třídy, kde panuje chaos a všude ve vzduchu buď lítá penál, houba na tabuli nebo bačkory.
•~•~•
,,Jaemine! Nechtěl jsi mi náhodou dokázat, že jsi hetero?" Uchechtne se Jeno, když mu Jaemin všechno vysvětlí.

,,Tak on vypadal jako holka!" Vykřikne frustrovaně a hodí sebou na kolečkovou židli v Jenovo pokoji.

,,Hmhm, líbilo se ti to aspoň?" Optá se s úšklebkem a Jaemin na něj hodí varovný pohled, ,,jak to mám vědět? Nemáš nůž? Na tohle opravdu nemám," sleze ze židle a Jeno ho rychle chytí za ramena, ,,to jsi takový zbabělec? Chceš to všechno ukončit kvůli takové blbosti? Jaemine, zamysli se nad sebou. Život je dar, nikdo ti ho nevrátí, tak tady nešaškuj a přiznej si, že to chceš zkusit na tom Jisungovi. Ten kluk měl přece jen blond vlasy, ne? Jisung je má blond taky," uchechtne se a Jaemin ztuhne.

,,Ty jsi kamarád leda tak do hrobu! Utahuješ si ze mě, místo toho, abys mi pomohl," povzdechne si a posadí se na kraj Jenovy postele.

,,Noo.. já nevím, jak bych ti mohl pomoct. Zkus Taeyonga, neříkal jsi, že má crush na Jisunga? Možná by ti pomohl, ale neříkej mu, že ho chceš vykopnout."
•~•~•
,,Mami, kdy už tě pustí? Proč mi nic nechceš říct? Nevím nic o tvém stavu a bojím se," klekne si Jisunga na kolena vedle nemocničního lůžka a pohladí svou matku lehce palcem po její studené dlani. Je celá studená a Chenle to všechno sleduje se smutným úsměvem. Ví, co se děje, jeho matka ho na to musela připravit, aby kdyby se něco stalo, byl by tu pro Jisunga.

,,Jie, to sama nevím, ale kdyby se něco stalo, neubližuj si a žij dál. Život je krásný, a proto ho nepromarni trucováním," smutně se usměje a Jisung se rozpláče, ,,chci být s tebou, chci, abychom zase byli spolu," rozpláče se ještě více a Chenle si k němu klekne, zezadu ho objímajíc a svou bradu si odloží na Jisungovo rameno. Celé jeho tělo se třese nad návalem vzlyků a  jak Chenlemu, tak jeho matce to trhá srdce.
•~•~•
Annyeong! 💚

Přeji všem krásné odpoledne!

Omggg, guys! Děkuji Vám moc za 600 přečtení! Jste úžasní! 😭

I LOVE YOU ALL SO, SO, So, SO 100ooox MUCH! 🥺💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat