,,Tsk, je horší než můj pětiletý bratranec, který mě zamkl v pokoji a ztratil klíč," (Tohle se mi stalo v pěti letech, sama jsem se zamkla a potom se musely dveře od koupelny vybourat xd ) vypne naštvaně přívod vody a celý mokrý opustí koupelnu, ale potom si to uvědomí, ,,když tady budu chodit mokrý, našlapu a budu tu muset uklízet," vrátí se s povzdechem zpátky do koupelny, sundá si ponožky, kalhoty, mikinu a černé tričko, které je bohužel namočené taky, si nechá, protože nechce poslouchat opět nějaké připomínky na jeho plochou hruď. (I'm so sorry, Jie oppa)
Jakmile opustí koupelnu, zhasne a zavře za sebou dveře, tak ihned uskočí. Vedle dveří se opírá Jaemin s oblečením na sobě, který mu Jisung připravil a v ústech cucá podle vůně jahodové lízátko, ,,tak ses mi vykoupal, jo? Tady máš večeři," vyndá si z úst opravdu jahodové lízátko a s úšklebkem ho narve Jisungovi do úst.
,,No fuj, jsou tam tvoje sliny!" Vytáhne si ho z úst ihned Jisung a zařve na Jaemina, za kterým se zabouchnou dveře tak rychle, jako se znovu otevřou, ,,co oslovení pane? To ti nic neříká, babyboy?" Řekne ode dveří a Jisung k němu pomalu dojde a lízátko mu strčí do ruky, ,,nestojím o něj, s těmi svými slinami ho celý sněz," otočí se k němu a rozejde se ke schodům.
,,Teď na něm jsou i tvoje sliny! A víš co udělám?" Jisung se na něj nechápavě podívá a spatří Jaemina s lízátkem v ústech a hned poté jenom dveře, ,,tsk, prase."
•~•~•
Nyní na nástěnných hodinách uběhlo už pět minut po dvanácté a Jaeminovy rodiče jsou stále fuč, ,,já už to tady s tím úchylem nevydržím," zívne si a odloží si hlavu na bílý polštář na gauči, kde po chvíli usne.,,Jeno, zítra nebo jindy ho určitě uvidíš, vypadá jako pravý gay a je strašně panicked," ozve se po schodech dupot doprovázený hlasem.
,,Cože? Ty se zítra fakt stavíš? Víš, že není o co stát, že? Nevím, jak se ho mám zbavit, ty mladé chůvy, co tu vždy byly, jsem buď nějak vystrašil, vyprovokoval nebo jsem je podplatil, některé se se mnou i chtěly vyspat a slíbily mi, že se tu už nikdy neukáží, což dodržují. Ty staré jsem prostě svou drzostí vyhnal, ale on je jiný, opravdu nevím, jak se ho zbavit," nalije si mléko do sklenice a pohledem padne do obývacího pokoje, kde klidně na černé pohovce oddechuje Jisung a cucá si jeden prst.
,,Jeno? Budu muset končit, chce mi omlátit pánev o hlavu a do hlavy dostat nikdy nechci," zavěsí, mobil odloží na červenou kuchyňskou linku a se sklenicí v ruce sleduje Jisunga, jak klidně oddechuje.
,,Však já se tě zbavím, jenom musím najít lepší způsob," usrkne si ze skleničky a i s mobilem se vrátí zpátky do svého pokoje.
•~•~•
Annyeong! 💚Trošku delší, ale snad se líbila. 👼🏻
Baví Vás stále příběh? Nekazím to nějak? 🥺
Jdu ještě něco napsat. 😊
Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanficPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...