💜{48.}💜

245 37 5
                                    

,,Dobře? Tak proč jsem tady, před asi hodinou mi volal Jeongae," klesne hlasem a Jisung s Jaeminem si vymění nechápavé pohledy.

,,To je ten, co se s tebou vyspal, Jaemine. Tedy.. aspoň to tvrdí," řekne Chenle a v Jisungovi to vyvolá žárlivý pocit a svraští obočí k sobě.

,,Můžeš mi ho trošku více popsat?" Zeptá se Jaemin a svou dlaň položí na Jisungovo pravé stehno. Chenle se praští do čela a ve stoje začne vysvětlovat, jak vypadá: ,,blond vlasy nad ramena, zasněný obličej, hubená postava, je o ročník výš než jsem já s Sungiem."

,,Jop! To je on," prohodí Jaemin s úsměvem a Jisung si ho nechápavě změří pohledem.

,,Co?" Všimne si jeho pohledu a Jisung přivře oči, ,,proč jsi tak šťastný, když se o něm mluví?"

,,A proč ty jsi tak žárlivý?" Přiblíží se svým obličejem k tomu mladšímu a kousne ho do špičky nosu. Jisung vyjekne a Chenle se rozesměje.

,,Ale teď to důležitější, chce Jisunga," řekne Chenle, když už se uklidní a Jisung si masíruje svou špičku nosu.

,,Toho chce snad celá škola, ne?"

,,On ho chce jenom pro sebe, je až moc majetnický a s tebou se vyspal jenom kvůli Sungiemu," řekne Chenle a nervózně se poškrábe na zátylku, ,,jak ale ví, že Jie tady pracuje?" Optá se Jaemin a všechny pohledy padnou na nervózního Chenleho, ,,jaksi jsem si v tu dobu stěžoval."
•~•~•
Annyeong! 💚

Omlouvám se za krátkou kapitolu, ale musím to nějak více rozvinout a tahle kapitola mi dělala obtíže.

Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat