💜{69.}💜

201 27 21
                                    

,,Jsem tady! Haechane! Vstávej, ty lemro líná!" Vběhne Jaemin ihned do obývacího pokoje, ignorujíc, že už dávno panuje noční klid a tím vzbudí i své rodiče, Chenleho, Renjuna, Jena a i Haechana, Mark jediný sedí u počítače a kontroluje kamery před domem.

,,Jaemine!" Zařvou ihned všichni a Jaemin se nervózně usměje, ,,mám Yoon Jeongaeho adresu," řekne a jeho rodiče si vymění nechápavé pohledy, zatímco chlapci vesele vykřiknou a Chenle se málem rozbrečí štěstím.

,,Budu vám to muset vysvětlit," řekne Mark klidně a posadí se na pohovku k Haechanovi, který po Jaeminovi hodí polštář.
•~•~•
,,Pane bože! A my jim věřili a chtěli jsme s nimi uzavřít obchod," řekne překvapeně Jaeminova matka, když jí všechno Mark vysvětlí a Jaemin si pohazuje s mobilem v ruce, kde má napsanou adresu.

,,Tak na co čekáme? Jedeme tam?" Optá se Jaemin a doufá v souhlas.

,,Jaemine, je to nějaké podezřelé, proč by to bylo tak lehké? Jako jo, můžu tě tam zavézt, ale.. je to nějaké divné," spojí si dlaně Mark a na ně si odloží bradu.

,,Podezřelé? Mně to nepřijde, přijde mi to normální, Taeyong by mi nelhal s jeho adresou," řekne nechápavě a Haechan se postaví, ,,ty jsi snad úplně blbý. Třeba on dal Taeyongovi špatnou adresu, aby měl klid a měl se kam schovat. Třeba.. to, že ses s ním vyspal, byl taky plán a vyšel mu. Souhlasím s Markem, co když to je podvod?"

,,To nezjistíme, dokud to neprohlídneme. Marku, jdi nastartovat auto, jedu s tebou," řekne Jeno a vydá se do předsíně, ,,já jedu taky!" Ozve se ihned Jaemin a Mark se uchechtne, ,,je jasný, že musíš jet taky, máš adresu."

,,Vy ostatní, zůstaňte tady, třeba se stane zázrak a Jisung se tu objeví. Chenle, zavolej domů, aby byli v pozoru," řekne Mark a s Jaeminem opustí obývací pokoj.

,,Marku, počkej ještě!" Vběhne do předsíně a skočí kolem Markova krku. Jaemin si odfrkne a Haechan se škodolibě usměje, ,,chtěl bys takto objímat Jieho, co? Stihl jsi ho už-" nedořekne, protože mu na rty Mark položí dlaň, ,,Haechane, Jisung je možná v nebezpečí, neutahuj si z Jaemina," usměje se a všichni opustí dům, krom Haechana, který ihned běží provokovat Renjuna s Chenlem.
•~•~•
Annyeong! 💚

Soo.. I'm here again. Snad se líbilo a já jdu ještě psát, ale myslím, že se znovu ozvu až večer. 😊

Myslíte, že je adresa správná? Nebo věříte Markovi?

Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat