,,T-tak já půjdu přichystat večeři," vstane Jisung z koberce v Jaeminovo pokoji, ale ten si ho za zápěstí stáhne k sobě do klína, ,,nikam nejdeš, budeš tu se mnou," zašeptá a Jisung se otřese, neschopen říci ani jedno pouhé slůvko.
,,No Jaemine, kdo kdy mohl tušit, že si takhle přivlastníš kluka," uchechtne se Haechan a pohodí falešnými dlouhými vlasy.
,,True, hele Haechane, neskočíte s Markem pro něco k pití?" Optá se Jeno a Mark s Haechanem se postaví ze země. Jaemin je s neutrálním pohledem sleduje, ví, co se chystá Jeno udělat.
,,Pití je dole v lednici, klidně pro něj dojdu," nabídne se Jisung a chce vstát, Jaemin bohužel ale kolem jeho pasu zpevní stisk a tím pádem se Jisung opět cítí bezmocně. Jisungovi tato situace připomněla, když byl menší a někdo si na něj na pískovišti dovoloval, tak si ho vždy jeho matka posadila do klína a pevně ho držela, aby se uklidnil.
,,To je v poho, Sungu. S Hyuckem skočíme tady vedle do potravin, budeme hned zpátky," řekne Mark a s Haechanem zmizí.
,,Notak Jeno! Proč? Proč to děláš? Víš, že při pití se nedokážu ovládat," zaskučí Jaemin a Jisung vykulí oči. Tak o tohle tu jde.
,,Nano, chceme to oslavit, proto jsme přišli," rozhodí rukama do stran a Jaemin si skousne ret, ,,tak dobře, ale ne, že mě opijete do němoty."
A tady Jisungovi pomalu dochází, že je špatná chůva, a že tohle nedopadne dobře.
•~•~•
Po asi dvou hodinách jsou všichni krom Jisunga na mol. Jak Jaemin sliboval, tak nedodržel, Jeno ho opil.,,Pojďme si zahrát flašku," navrhne Haechan a prázdnou flašku položí doprostřed koberce. Jisung se ihned vyvlékne Jaeminovi ze sevření a opustí místnost. Vydá se do kuchyně, kde si napustí pohár vody, který do sebe hned hodí. Nemá rád, když je ve společnosti opilých lidí, neumí se chovat a bojí se, že by mu mohli ublížit, proto raději sedí na pohovce a pozoruje v televizi před sebou nějakou kriminálku.
Ze shora se line smích, dupot a hlasitá hudba. Jisung už čeká, kdy si na ně sousedi přijdou stěžovat, protože on sám by se nedivil.
,,Zavolám Lelemu, je teprve deset hodin večer, ještě by neměl spát," napadne Jisung a dojde do předsíně, kde visí telefon.
,,Lele! Já se bojím!" Křikne ihned do hovoru Jisung a Chenle se zkyslým obličejem skenuje zeď naproti němu, ,,proč se bojíš? Co máš na srdíčku? Svěř se mi," řekne Chenle a Jisung už je připraven, že se mu svěří, ale Jaemin mu vytrhne telefon z rukou, ,,kdo jsi a proč otravuješ mýho Jieho?" Optá se opile Jaemin a Chenle na druhé straně vypískne, musí jít za svým kamarádem, ví, že Jisung nemá rád společnost opilých lidí.
•~•~•
Annyeong! 💚Tak tady je slibovaná kapitolka. Snad nevadí, že je později a snad se líbila, já jdu ještě psát. ^^
Omlouvám se za chyby >_<
Love you all!!💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanficPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...