Po samostatné koupeli Jaemin leží na posteli a hladí Jisunga ve vlasech, jenž mu leží na hrudi a klidně oddychuje. Jisung před chvílí usnul na druhé půlce postele, ale Jaemin si ho opatrně přendal na svou hruď, aby ho mohl vidět zblízka.
Jaemin Jisungovi propadl a to dost. Změnil se jen kvůli němu a už není takový, jako byl předtím. V hlavě mu stále hraje jedna a ta samá věta "postarej se mi o něj," slíbil to a sliby se přece plní, ale Jaemin stále neví, co k němu cítí mladší. Ten polibek od mladšího ho překvapil, ale i rozveselil. V tu dobu byl tak šťastný, jak v životě ještě nikdy, ale jedna osoba ho chce o štěstí připravit a tou je Yoon Jeongae.
•~•~•
,,Jaemi- no to ne! Haechanie, nekoukej se na to nevinné dítě," zakryje ihned Mark Haechanovy oči, když vlezou do Jaeminova pokoje a naskytne se jim tím pohled na dva spící chlapce.Jisung si promne oči a sklouzne z Jaeminovy hrudi na druhou stranu postele a zachumlá se do klubíčka zimou, stále spíc v hlubokém spánku.
,,Jaemine! Cos mu to udělal? Žije vůbec?" Optá se vyděšeně Mark, stále přikrývajíc svému příteli oči a oba stojí v rámu dveří, pozorujíc Jaemina, jak se se zívnutím posadí a protáhne se, ale jakmile otevře oči, tak popadne nejbližší polštář a ten letí na nečekanou návštěvu.
,,Co tady děláte? Jak jste se sem dostali?" Poví už klidně s chraptivým hlasem a Jisungovo tělo, které je polonahé, až na černé boxerky na sobě, přikryje peřinou a vydá se ke skříni, kde se začne přehrabovat, aby našel svůj už známý outfit. Má takové štěstí, že ho tu má kusy.
,,Tvá mamka nám otevřela, protože ji asi nebavilo poslouchat zvonek. Zvonili jsme deset minut. Slyšíš? Deset minut ztráta času," řekne naštvaně Haechan a Jaemin se uchechtne, ,,pojďte jinam, Jie spí," ukáže na chodbu a s oblečením se vydá do koupelny.
•~•~•
,,Takže.. chci slyšet detaily," vykřikne ihned Mark na Jaemina, když před ně položí dva hrnky s kakaem, držíc ve svých rukou kávu a sedá si do černého křesla, které je hned vedle černé pohovky, kde sedí Mark s Haechanem.,,Opravdu jsi nám udělal kakao? Jsme starší než ty," řekne Haechan, ale napije se zmíněného nápoje. Jaemin jen s úsměvem zakroutí hlavou a položí si nohu přes nohu, ,,jaký detaily? Nic se nedělo, teda.. pro vás se nic nedělo," s úšklebkem si usrkne z hrníčku kávy, zapínaje televizi pověšenou na zdi.
,,To snad nemyslíš vážně! A Jenovi bys to řekl!" Pohodí rukama Mark a s úsměvem se napije kakaa. Už dlouho ví, že jim to Jaemin přece jen řekne, ale sám od sebe, ne když se ho někdo na to ptá.
•~•~•
Annyeong! 💚Sooo.. musím říct, že tahle tmavá verze Wattpadu se mi líbí více. Co na ni říkáte Vy? Pokud ji máte?👼🏻
Přeji všem krásný den a snad se kapitolka líbila, uvidíme se večer. 😊
Love you all!!💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanfictionPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...