,,Šlápni na to, Marku," sedne si Jaemin dozadu a chytne se Jenovy sedačky před sebou.
,,Hyung ti uniklo?" Optá se Jeno a Mark se jenom zasměje a nastartuje auto.
,,Kdyby tam ale Jisung nebyl, nebuď zklamaný a neztrácej naději," poví Mark k Jaeminovi a Jeno se otočí k nejmladšímu, ,,půjč mi mobil, naťukám tu adresu do navigace," řekne Jeno a Jaemin přikývne, podávajíc mu svůj mobil a zapře se do sedačky, koukajíc z okna na hvězdnou oblohu, jak moc by chtěl mít teď po boku Jisunga a mazlit se s ním.
,,Mám to, ale.. je to padesát kilometrů odsud," položí navigaci na opěradlo, které je u rádia a Jaemin si povzdychne.
•~•~•
,,Jsme tady, ale.. je tady jenom samé pole a fabriky," vyleze z auta Mark a Jaemin ho ihned následuje, vytahujíc si z kapsy mobil a ihned zklamaně volá svému bratranci. Jeno a Mark to tady zatím celé prohlédnou se svítilnami na mobilech a Jaemin nervózně poklepává nohou do vlhké hlíny.,,Jaemine, teď se to zrovna nehodí, jsou dvě hodiny ráno," poví udýchaně Taeyong do hovoru a Jaemin protočí očima, ,,ta adresa není Jeogaeho, ale dovedla nás k fabrikám na poli," řekne mrzutě Jaemin a zadívá se na oblohu.
,,Počkej.. cože? Jaehyune, počkej tady chvíli, musím něco vyřešit," řekne Taeyong a Jaemin se uchechtne, že asi zapomněl na Jaemina, který ho slyšel.
,,Aspoň se už nemusím bát, že mi přebere Jieho," zamumlá a hned poté v hovoru uslyší bouchnutí dveří.
,,Jakto, že není jeho? Mám tu zapsané, že jeho je," posadí se nevěřícně za svůj pracovní stůl a prohledá zásuvky s papíry.
,,Třeba chce soukromí, když je jeho rodina v tomhle městě hned po nás známá."
,,To máš asi pravdu. Aish, jinak.. o té ztrátě Jisunga ví už celé město, tví rodiče to chtějí dostat i do televizních novin," poví Taeyong a Jaemin vykulí oči, proč mu to nikdo neřekl?
•~•~•
,,Kluci, tak asi jedeme zpátky, tady nic není," křikne Mark a Jaemin si povzdychne, ,,a co když je tady v tomhle městě? Nemůžeme dnes přespat v hotelu nebo v autě? Chtěl bych to tady prohledat," optá se Jaemin prosebně a Jeno se podívá na Marka, který se zamyslí.,, No dobře, spíme v autě, ale neroztahujte se," rozhodne po chvíli Mark a Jaemin ho ihned radostně obejme, musí najít Jisunga.
,,Tak já jdu dát všem vědět, že spíme tady a zítra, teda ještě dnes, to tu prohledáme, podle Googlu to není tak velké město,"řekne Jeno a ihned si v telefonu vyťuká číslo.
Když už se všichni vydají k autu, Jaemin si ihned lehne dozadu a Mark se uchechtne, sedajíc si na místo řidiče a hlavou se opře o okno. Tohle udělá i Jeno a usměje se na Marka, ,,Haechan se o tebe bojí," poví a Jaemin si je jistý, že kdyby tu bylo světlo, tak by se Mark červenal.
•~•~•
Annyeong! 💚Soo.. tady je další kapitola a já už raději budu ticho a nebudu říkat, kdy bude konec, protože se mi to furt mění, ale až bude, tak bude, jinaaak.. cítím, že se už blížíme ke konci, hihi. 😊
Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanficPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...