💜{60.}💜

216 32 10
                                    

Druhý den se Jisung vydal do školy a v ulici, ve které se včera schovával v popelnici, čeká na Chenleho, jenž by měl přijít každou chvíli.

,,Sungie!" Zamává Chenle a rozejde se k mladšímu, s kterým se obejme a oba se navzájem pozdraví.

,,Tak co ty a Jaemin?" Optá se u školy a Jisung svůj rudý obličej schová do své bílé mikiny.

,,No?" Dále se Chenle nenechá odbít a Jisung se chytí za tváře, ,,chodíme spolu," zašeptá a Chenle radostně vykřikne jako delfín a ještě k tomu nesmí chybět vysoký skok, jenž si získá pozornost všech studentů, jenž čekají na zvonek.

Po zazvonění se všichni rozejdou do svých tříd a Chenle se snaží z Jisunga dostat jakékoliv detaily, ale Jisunga naštěstí zachrání matematikářka, která naštvaně vstoupí do třídy.

,,Ta má zase náladu," řekne Chenle k Jisungovi a studenti v lavice před nimi se uchechtnou.

,,Otevřete si učebnice na straně šedesát sedm," vstane ze židle a rozejde se k tabuli. Všichni studenti své učebnice rychle otevřou, ale jediný Jisung nemůže stále najít tu svou učebnici, proto se po chvíli postaví a matematikářka naštvaně praští dlaní do tabule, ,,Park! Neříkej mi, že nemáš učebnici."
•~•~•
,,Přeju vám to, Jaemine. Ani nevíš, jak ráda jsem, že ses změnil a na někom ti konečně záleží," usměje se Jaeminova matka při dělání si teplé kávy a Jaemin ji obejme, ,,děkuji, mami. Jak myslíš, že to vezme táta?" Optá se a odtáhne se. Jaeminova matka se smutně usměje a kávu si nalije do červeného hrnečku, ,,raději mu to teď neříkej, musí vyřizovat papíry a ještě bys od něj dostal hnusný pohled. Sama mu to budu dávat nějak pomalu najevo, ale.. nedělej hlavně s Jisungem hlučné věci," uchechtne se a s kávou se vydá k televizi.

,,Mami!" Zařve s povzdechem Jaemin a posadí se ke své matce, ,,nemysli na takové věci hned," poví rudý Jaemin a jeho matka jen pozvedne s pobavením obočí.
•~•~•
Annyeong! 💚

Soo.. konec asi bude na 65. kapitole?

Jinaak.. omlouvám se za kratší kapitolu a snad se líbila. 😊

Love you all!! 💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat