💜{58.}💜

222 32 6
                                    

Po škole cestou opět k Jaeminovi si Jisung všimne černé Audi R8, jenž ho celou cestu pronásleduje, proto se Jisung s batohem na zádech rozeběhne směrem k zmíněnému domu.

Jakmile ale Jisung zjistí, že Audi R8 přidala na rychlosti a má ji hned v patách, musí improvizovat, a proto rychle odběhne do uličky po jeho pravici. Rychle vyleze do obří popelnice, zavíraje od ní víko a slyší své srdce až v krku.

Jisung měl teď jediné štěstí, že popelnice nebyla plná, jinak by se do ní nevešel.

Po asi dvaceti minutách Jisung opatrně odkryje víko a všimne si, že tady nikdo není, proto opatrně vyleze z popelnice a vykoukne z uličky, ale to ho už někdo za paži přitáhne k sobě.

,,Jisungu, co tady děláš? A proč jdeš tak cítit?" Optá se Jeno a chytí se za nos. Má mu Jisung říct pravdu? Co když to řekne Jaeminovi a ten to bude chtít řešit? Jisung nemá navybranou, je celý rozklepaný.

,,Tebe od školy pronásledovala Audi R8? Nevíš, kdo by to mohl být?" Optá se Jeno, když mu Jisung všechno vysvětlí.

,,Nevím, ale bojím se. Hlavně to neříkej Jaeminovi, hyung," našpulí rty a Jeno ho pohladí po vlasech, ,,vím, proč nechceš, abych mu to říkal, šel by se zase prát jako předtím. Tak pojď, zavedu tě k Jaeminovi," rozhodne Jeno a Jisung si vesele poposkočí.
•~•~•
,,Tak se měj, já musím ještě za Doyoungem," rozloučí se s Jisungem před domem a Jisung zazvoní na zvonek.

,,Jisungu! Kde jsi tak dlouho byl?" Seběhne ihned Jaemin schody, když spatří Jisunga, jenž si opatrně zouvá boty.

,,Oh, ahoj hyung," usměje se Jisung a zvedne k němu pohled. Jaemin neváhá ani chvilku a Jisunga pevně obejme, ale po chvíli se od něj ihned odtáhne s nechápavým obličejem, ,,od čeho jdeš tak cítit?"
•~•~•
Annyeong! 💚

Soo.. I'm here again.. snad se líbilo a já jdu ještě psát. 😊

Love you all!!💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat