💜{17.}💜

246 36 5
                                    

,,Jaký pokoj, že to je?" Optá se Chenle, když výtah zastaví v pátém patře a Jisung nahlédne do dlouhé a snad nekonečné bílé chodby se spousty dveří.

,,Pokoj tři sta sedmdesát pět," řekne a s Chenlem vstoupí do zmíněné chodby, kde bliká světlo, tím pádem to tu vypadá příliš chladně, nad čímž se mladší ošije.

,,Tady, pokoj tři sta sedmdesát pět," ukáže Chenle na bílé dveře s cedulkou, na které je hledané číslo a Jisung nervózně zatáhne za kliku, vyměňujíc si nedůvěřivé pohledy s Chenlem.

,,Tak už otevři, určitě tam neleží nějaká mrtvola," strčí do Jisungových zad a ten otevře, pohledem spadajíc na svou matku, jak bezmocně leží na nemocničním lůžku. Všude kolem ní pípají přístroje, v rukou má připojený hadičky a s lehkým úsměvem kouká do dveří, kde stojí Jisung a ja jeho zádech namáčklý Chenle.

Jisung se se slzami v očích rozeběhne k nemocničnímu lůžku a jeho matka s obtížnostmi se dotkne jeho vlasů.

Na Jisungovy matce už dlouho byla projevena rakovina, ale Jisung a ani Chenle to neví. Ví to pouze Chenlova matka a ta to nesmí nikomu říct.

Přesněji na štítné žláze, proto už tolik ani nejí a nedokáže se postavit na nohy. Lékaři jí nedávají moc času, nejvíce půlrok života, ale ani to není jisté.

,,Mami, kdy se budeš moct vrátit domů?" Optá se a Chenle si k němu klekne, objímajíc ho zezadu a žena se slabě usměje.

,,Jisungie, lékaři si mě tady nechají na pozorování, ale brzy bude všechno v pořádku a zase budeme spolu chodit do parku," řekne a Jisung jí to všechno uvěří.
•~•~•
Annyeong! 💜

Vítám Vás u další kapitoly a snad se líbila. 😊

Dneska bych mohla napsat více kapitol, protože mi odešla sluchátka a tím pádem se nemůžu koukat na kluky z NCT. 😑

Love you all!! 💚💚💚
•~•~•
YO DREAM! 🥺

Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat