Jisung si unaveně na zemi u dveří hlavu opře o dveře, ale zvonek ho ihned vyruší ze spánku a ihned vyskočí na nohy, pohledem spadajíc na hodiny, kde se ukazují čtyři hodiny ráno.
Po otevření dveří Jisung zalapá po dechu, to se snad stát nemohlo, nebo ano? On se šel opravdu porvat, řekne si v hlavě, když si všimne Jena a dalších dvou chlapců, jak podpírají Jaemina, který je z nich všech nejvíce domlácený. Z natrhlého rtu mu teče krev, obličej má plný modřin, na oblečení má trošku krve taky a má i natrhlé obočí. Na obličeji a všude možně má i několik rán a přes jeho bílou mikinu jde vidět červená stékající tekutina.
,,My budeme muset jít, máme ještě něco na práci, tak se o něj prosím postarej," řekne Mark s úsměvem a chytí Haechana kolem ramen. Chlapci pomohou Jaeminovi vstoupit dovnitř a po rozloučení odejdou.
,,Jaemine, říkal jsem ti, až tam nechodíš," kuňkne smutně mladší a staršího opře o zeď, aby mu mohl sundat boty.
,,Musel jsem, nebudou všude zesměšňovat Taeyonga," sykne, když se mu ještě více natrhne ret.
,,Raději nemluv a nech mě tě ošetřit," zamumlá Jisung a Jaeminovu paži si dá kolem krku. Vyjde s ním s obtížemi schody, protože si Jaemin stěžoval na každičký krok, který ušel a více se opřel o mladšího.
Když se konečně dostanou do Jaeminova pokoje, Jisung Jaemina nechá posadit na postel a opatrně Jaeminovi vyvlékne mikinu. Pod bílým tričkem ihned spatří krvavé řezance.
,,Budu ti to muset ošetřit, počkej tady," poví Jisung a rychle odběhne pro lékárničku.
Po návratu do Jaeminova pokoje i s lékárničkou rozsvítí na Jaeminovo nočním stolku lampičku. Nechtěl zapínat světlo na bodových světlech, protože by tu bylo příliš moc světla.
,,Budu ti muset sundat tričko," klekne si před Jaemina a opatrně mu přes hlavu přetáhne tričko. Jaemin ho celou dobu unaveně sleduje, nemá moc síly, celou ji vložil do rvačky, ale aspoň bude už klid.
Po svléknutí Jaeminova bílého trička Jisungův pohled padne na Jaeminovu vypracovanou hruď s břišáky. Tohle Jisung ještě naživo nikdy neviděl, proto se jeho tváře zbarví do růžové a raději na tampónek nakape dezinfekci.
Po celé vyčištěné hrudi Jisung ještě rány obváže fáčem, obličej už je celý vyčištěn také, tak jsou i ruce, ale rty stále zbývají.
,,Teď to bude trošičku štípat, protože máš moc natrhlé rty," poví Jisung a s vatičkou se lehce dotkne Jaeminova rtu. Ten nad štípavou bolestí sykne a cukne sebou.
,,Klid, jsem tady s tebou," vytvoří s Jaeminem oční kontakt mladší a opatrně čistí staršího ret. Jaemin si ho celého prohlíží, jsou si tak blízko, takhle blízko si nikdy ještě nebyli. Začíná si pomalu všímat Jisungovi krásy na sobě a už teď lituje toho, že ho chtěl odsud vyhodit.
Jaeminův pohled hlavně spočine na Jisungovo skousnutým rtu a zaneprázdněným obličejem, proč je tak roztomilý? Optá se sám sebe v hlavě a Jisung se spokojeně usměje, jakmile má hotovo.
,,Vytáhnu ti pyžamo," navrhne Jisung a lékárničku odloží stranou a opatrně vstane. Jaemin sleduje každičký jeho pohyb a nemůže se tím stále nabažit.
•~•~•
Annyeong! 😍Pro dnešek už poslední, ale snad se líbila. 😊
Přeji všem krásnou noc se sladkými sny! 😇
Omlouvám se za chyby!
Love you all!! 💜💜
•~•~•
YO DREAM! 🥺
ČTEŠ
Aupair || Jaesung || NCT Dream ✅
FanfictionPark Jisung - obyčejný chlapec, navštěvujíc první ročník střední školy, chodíc na každou brigádu, která se mu naskytne, ale jednou mu pod nohama přistane leták zahrnujíc hlídání syna nejbohatší rodiny tady ve městě. Ale.. to není vše, Jisung si pro...