[10] Percy Weasley

209 14 12
                                    


Anne-Marie Hemsworth en William Hemsworth, king en queen van Zweden van 1610 t0t 1634, erg geliefd.

Anne-Marie Hemsworth en William Hemsworth krijgen een kind genaamd Alexandra in 1616.

Anne-Marie Hemsworth en William Hemsworth, zorgden voor vrede tussen de landen nu genoemd Zweden en Noorwegen in 1625.

Anne-Marie Hemsworth en William Hemsworth, stopte vikingrovingen door hun land in 1623.

Anne-Marie Hemsworth en William Hemsworth, vermoord vermoedelijk voor de kroon, 1634.

Alexandra Hemsworth neemt kroon over op 18 jarige leeftijd, 1634.

Alexandra Hemsworth verdwijnt op mysterieuze wijze, vermoedelijk vermoord, 1646.



Oké. Dat verandert veel, maar maakt het nog steeds vaag. Is iedereen vernoemd naar dat meisje? Was ze speciaal? Heeft ze überhaupt kinderen gekregen? En heeft die Maximus Alexandra's achternaam aangenomen of andersom?

Ik heb foto's nodig. Hoe zien deze mensen eruit. Oh, mijn boek. Dit is 17e eeuw. Die heb ik ook mee genomen. Gelijk sla ik het boek open. Hemsworth, Hemsworth, waar staat de naam Hemsworth.

Het is een koninklijke familie, dit moet ergens staan.

Ik blader door het hele boek. Ineens stop ik. Ik zag de naam Hemsworth staan. Gelijk sla ik bladzijdes terug. Koninklijke familie het moet hier ergens staan. Wat is er hier aan de hand. Ik moet antwoorden hebben.

JA, hier staat het, met sierlijke letters recht voor me.

Familie Hemsworth 17e eeuw:

Billius (1593-1635) 💍 Madlinne (1595-1635)
|
X


William (1590-1634) 💍 Anne-Marie (1589-1634)
|
Alexandra (1616-?)
|
X

Ik ben nog verwarder. Als de familie lijn daar uitstierf, hoe is er zo veel te vinden over haar. Ik neem een slok van mijn thee en pak een papier. Snel schrijf ik de opties en mijn vragen op.

- een andere Hemsworth (kan, maar niet logisch, ivm Koninklijk bloed)
- Alexandra heeft in het geheim kinderen gekregen, toen ze was 'verdwenen'
- waarvoor zijn de koning en koningin vermoord?
- hoe is Alexandra vermist geraakt?
- waarom staat er niks over een eventueel kind?

Er staan zo veel vragen zonder antwoord. Ik sla opnieuw met mijn hoofd op de tafel. Ik ga het nooit oplossen. Dan kijk ik op mijn horloge,

01:12

Oké, tijd vergeten. Kan gebeuren. Maar ik wil antwoord. Ik ga niet kunnen slapen zonder antwoord. WAT IS ER HIER GEBEURT. En nog een keer sla ik met mijn hoofd op de tafel.

Maar deze keer valt mijn drinken om.

Op mijn boek.

Ik zie het bruine goedje door de pagina heentrekken en de woorden verpesten, Anna gaat me vermoorden. Maar ik ben te moe om er actief iets aan te doen. Ik moet een antwoord hebben.

Toch sta ik op, en ga ik naar mijn keuken. Ik pak voorzichtig wat doeken en gooi mijn mok neer. Ik strompel terug naar de tafel en maak het schoon. Als alles schoon is draai ik me naar het boek.

Ik pak de bladzijde met de stamboom vast. Het is doorweekt. Voorzichtig kijk ik of de andere kant nog oké. Het is bijna dezelfde bladzijde als de andere, alleen dan met foto's. Ik wrijf mijn ogen uit en kijk ernaar.

Ik laat alles uit mijn handen vallen. De foto is niet zomaar mensen. En er staat niet zomaar een meisje. Ik herken dit uit duizenden. De foto van Alexandra.

Het is precies haar.



A/N,

Yes, i am very tired, no I don't care, yes I will go cry now. Night peepz.

A broken lightbulb ~Percy Weasley~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu