"Well I don't even know if I believe
I don't even know if I believe
I don't even know if I wanna believe
Everything you're trying to say to meSo open up my eyes
Tell me I'm alive
This is never gonna go our way
If I'm gonna have to guess what's on your mindSo open up my eyes
Tell me I'm alive
This is never gonna go our way
If I'm gonna have to guess what's on your mind"Ik zet uitgeput mijn microfoon in de standaard. De zaal zit helemaal vol. Bij elk concert komen er meer mensen. We beginnen populair te worden. Het is een risico, maar geweldig.
"Dat was het weer voor vanavond! Ik hoop dat jullie een goede avond hebben en ik hoop dat we jullie nog een keer terug te zien!" Roept Marcus. Ik duw mijn gitaar op mijn rug, "Het was geweldig!" Roep ik nog een keer.
Iedereen applaudisseert en we lopen het podium af. "Ey, jongens Dais is er weer dus ik ben zo weg." Zegt Becca terwijl we op de bank backstage ploffen. Ik grijp naar mijn hart, "Nee... Jongens, ze kent haar pas een paar weken en we zijn haar nu al kwijt."
Hailey slaat haar arm om me heen, "We zorgen voor een mooie begrafenis." Aaron doet alsof hij zijn tranen wegveegt, "Ze was zo'n mooi mens. Zo jong ook nog." Marcus kijkt omhoog, "Ze is op een betere plek." Becca rolt met haar ogen.
Even vallen we stil en kijken we elkaar aan. En dan schieten we allemaal tegelijk in de lach. Ik high-five Aaron en draai me naar Becca, "Komop, ga haar opzoeken, ze is vast geweldig."
Hailey haalt een hand door haar haar, "Zullen wij wat drinken halen?" Vraagt ze dan. Ik bijt op mijn lip, "Daar zeg ik geen nee tegen." En we staan op. Aaron zucht, "Neem net voor mij mee. Ik moet naar mijn meisje."
Ik kijk Hailey aan, en ze knikt. Ze pakt Marcus bij zijn pols en sleept hem de kamer uit. Ook Becca is naar haar vriendin toe. Alleen Aaron en ik blijven over.
"We maken ons zorgen om je." Zeg ik terwijl ik weer ga zitten. "Wat- Hoe- Waarom?" Mompelt hij. "Het meisje. Ze heeft complete controle over je." Zeg ik dan. Hij fronst, "Nee joh. Ze is gewoon een beetje bezorgd. Het waren slechte ervaringen."
"Maar ze zou je moeten vertrouwen om even met ons hier te zijn. En ze komt nooit kijken. Als ze zou weten dat wij hier met zijn tweeën zitten praten zou ze boos worden." Zeg ik en ik sla mijn armen over elkaar.
Hij zucht, "Je hebt een punt..." Ik glimlach en sta op. Even trek ik mijn rok recht, "Denk erover na. We willen alleen het beste voor je." Hij knikt, "Ik ga met haar praten."
Ik loop de kamer uit en de zaal in. De groep is nergens te bekennen. Geweldig. Precies wat ik nodig had. Ughe ughe. Nu moet ik móeite gaan doen.
Ik ga op mijn tenen staan en probeer de zaal door te kijken. Hailey Hailey Hailey waar ben je Hailey. Marcussss, waar zijn jullie. Altijd als je ze nodig hebt hè zijn ze w-
Ineens voel ik iemand mijn arm pakken.
Probeer te gillen maar ik voel een hand voor mijn mond. Ik word een kamer in gesleept.
Gelijk trek ik me los. Ik grijp naar mijn laars met mijn stok, draai degene zijn arm op zijn rug. Ik trek met mijn been zijn of haar been naar achter en met een klap ligt diegene op de grond.
Dan pas kijk ik goed. Het is de Percy-jongen. Ik spring naar achter. "Euh, hi?" Zeg ik terwijl ik weg loop van hem. Hij krabbelt omhoog en zit rechtop.
Ik hou mijn stok op hem gericht, "Wat moet je? Ik heb je broer gered, was dat niet genoeg voor je, Merlin." Hij wrijft met zijn hand over zijn been, "Bloody Hell, waar heb je dat geleerd?"
Ik negeer zijn vraag en steek mijn stok terug in mijn laars, "Waarom ben je hier." Hij staat op, "Ik ben erachter." Ik frons, waar heeft hij het over?
Is hij erachter? Dat kan niet toch? Je moet hard je best doen wil je alles combineren. Alle sleutels. Ik heb niet altijd Alexandra als eerste naam gebruikt. Ik heb bijna honderd jaar in het bos gewoond. Het is moeilijk.
"Wat? Waar ben je achter?" Vraag ik en ik probeer nonchalant tegen de muur aan te gaan staan. Hij rolt met zijn ogen, "Doe niet alsof je dom bent. Jij, Alexandra Anne-Marie Hemsworth, bent niet 20 jaar oud.
Je bent 394 om precies te zijn."
A/N,
Ik ben moe. Heb zin in koffie. En wil kaasstengels.
JE LEEST
A broken lightbulb ~Percy Weasley~
Fanfiction[ I'm broken, can't shine anymore. But the outside looks ok. So I guess everything is fine. I'm like a broken lightbulb ] Hi, ik ben Alexandra Hemsworth en ik ben je doodnormale 20-jarige jongvolwassene. En ik was een beroemde zangeres. En een...