Capitolul 30 Sper că îți este bine

157 13 3
                                    

Perspectivă Ștefan

M-am întors imediat cum am văzut acel mesaj. Mă durea sufletul, eu chiar am crezut că ea are nevoie de mine, dar m-am înșelat...

Am rămas doar cu amintirile și cu o poveste de dragoste știută doar de noi. Eram din nou, doar doi necunoscuți, doar că acum aveam amintiri comune.

•••peste ani•••

Au trecut ani de atunci, iar eu o iubesc tot ca în prima zi, încă o aștept... Cine știe, poate și ea mă iubește!
Am aflat acum 3 ani că și-a găsit pe cineva cu care s-a căsătorit, sper că e fericită...
Apoi am aflat că a născut o fetiță și i-am dat mesaj " Să-ți trăiască, prințesa! "

Povestea nostră de dragoste, nu este ca toate celalte... Eram mult mai tânăr, am pus orgoliul pe primul loc și am pierdut ființa cea mai dragă.

Am ajuns la concluzia că, ceea ce nu spunem sau ceea ce nu facem la momentul potrivit, nu mai aveam niciodată ocazia să facem ceva, ceva pentru noi....

Sfârșit

Povestea lor de dragoste este diferită, dar ei încă se iubesc la fel de mult.
Se spune că prima iubire nu se uită niciodată. Este imposibil să uiți, atâta timp cât unul încă mai iubește!
Este imposibil să uiți când atunci acel om a fost singurul tău motiv de bucuriei...
Iubirea e unică, nu toți au norocul să rămână cu "marea lor iubire", uni doar se întâlnesc, dar se pierd pe drum. Iar cei ce încă au parte de iubire, le e greu să ofere înapoi!

Revin cu o întrebare, care pe mulți i-a pus pe gânduri:
" De ce doi oameni se despart dacă încă se iubesc? "

Se despart din orgoliu, din lipsă de grijă și de comunicare. Se despart de prea multe regrete, în speranța că departe va fi mai bine. Uni se caută ani la rândul, ca mai apoi să se piardă într-o secundă...

Dar cât să lupți de unul singur cu tine însuți? E nevoie de doi oameni care luptă unul pentru altul, doi oameni care se încăpățânează să renunțe.

Iubirea adevărată există! Nu contează că ești sau nu lângă cel iubit. Iubirea adevărată există!

Totdeauna unul va iubi mai mult ca altul...

Din iad in Rai și inversUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum