Am fost repede acasă, doar ca să fac un duș și să-mi schimb hainele. Eram sigurul care se preocupă de starea ei, deși avea multe surori și un frate, nici unul nu s-a interesat să vadă dacă trăiește. Nici nu sunt singur că au aflat toți de operația ei.
Îi pregătesc repede ceva bun de mâncare și plec la spital. Intru în salon, iar ea avea privirea pierdută. Încă nu conștientiza mare lucru și a avut parte doar de câteva zile de recuperare. Mă așez pe pat lângă ea să îi dau să mănânce.
- Haide, deschide gura!
Ea se încruntă la mine și nu are nicio reacție.
- Fă ca mine! îi spun și deschid gura
Ea face exact ca mine iar eu reușesc s-o hrănesc. Așa ne chinuim în fiecare zi...
- Bravo! Ai mâncat tot! Dar ce am eu aici? Vrei apă? Spune "apă"
- A... Aaa....
- A-P-Ă... Apă... îi spun
- Aaa... Ppp... Ă... Apă...
- Perfect! îi spun și o sărut pe frunte. Vrei să te ridici?
Ea dă din cap în semn că "nu" și are lacrimi în ochi.
- Te ajut eu, nu te las să cazi!
Se lasă convinsă de vorbele mele și încearcă să se ridice, stă în picioare, dar se așează repede pe pat. E totuși un început bun. Face progrese mari!
___••• câteva luni mai târziu•••___
Perspectivă Maria
În decursul lunilor Ștefan a fost lângă mine, iar ecuperarea a fost lungă. El m-a învățat să merg și să vorbesc din nou. Dar cu multă muncă, efortul meu a dat roade. În curând voi fi externată.
Îmi era greu să pot merge singură.
Încerc să mă ridic ușor, mă spijin de pereți și fac pași mărunți. Stefan stă în ușă și mă privește plângând, iar eu strig cât de tare pot:- Merg, uite merg!
El nu spune nimic, se apropie de mine și mă strânge în brațe. Mi-am dat seama cât de mult mă iubește, a fost lângă mine în tot acest timp. Ar fi putut să plece și să uite de mine, dar el a ales să rămână. El e cel pe care îl vreau lângă mine toată viața.
- Bună, Maria!
Stela își face și ea apariția ținând un buchet de flori, o privesc și îi fac semn să se apropie.- Cum te simți? mă întreabă Stela
- Mă simt mai bine!
- Când vei fi externată?
- Doctorul mi-a spus că mâine poate pleca acasă. îi răspunde Ștefan
- Sper să-ți revi complet! îmi spune Stela
CITEȘTI
Din iad in Rai și invers
RomancePoveste reală! Este povestea de viață a unei fete, care pe mine m-a impresionat foarte mult. Sper să vă impresioneze și pe voi! O fată simplă de la țară, care provine dintr-o familie săracă cu mulții copii, este obligată să se mărite cu unul mai m...