Perspectivă Ștefan
Răspunsul Mariei la cererea în căsătorie, mi-a rupt inima în milioane de bucăți... Consideram că vrea să își trăiască această șansă la viață, în alt fel, departe de mine. Credeam că are alte planuri de viitor iar eu ii stăteam în cale. Simțeam nevoia să-mi găsesc refugiul în prin patul altor femei, doar ca s-o fac pe ea geloasă.
Pe parcursul zilelor încrederea mea în ea se diminua și încercam să stau cât mai mult plecat de acasă, cu gândul să-i dau cale liberă să facă ce vrea. Trăiam cu gândul că ea îl vrea pe altul. Acest gând mă îmi otrăvea inima și mă făcea să-mi petrec timpul în compania altor femei.
Perspectivă Maria
N-am vrut să-mi petrec ziua de una singură și am chemat-o pe Stela să-mi țină companie. Se aud bătăi în ușă și merg să deschis, era Stela.
- Mă bucur că ai venit! Simt cum îmi explodează capul de nervi!
Ea intră și ne așezăm pe canapea.
- Ce s-a întâmplat? mă întreabă ea
- Ma cerut în căsătorie, asta s-a întâmplat!
- Ce frumos! Să văd și eu inelul!
- Stela! Am refuzat! îi spun răstit
- Ești o proastă! Cum să refuzi?
- Tu esti proastă! Nu te-am chemat aici să-mi faci morală!
- Credeam că îl iubești, dar se pare că tu doar te joci cu sentimentele lui! îmi spune ea
- Cum îți permiți să crezi așa ceva?
- O să-ți pară rău, Maria! O să-ți pară rău! îmi spune și se ridică.
Stela părăsește apartamentul lăsându-mă cu vorbele în vânt. " Cine se crede ea să vină aici ca să își de-a cu părea. E clar că nu știe nimic despre mine! "
M-am gândit toată ziua la vorbele Stelei, eram foarte supărată pe ea. Ștefan n-a dat toată ziua pe acasă și nici nu a sunat, îmi simțeam lacrimile în gât și eram nervoasă, aș fi putut să fac o criză de nervi din clipă în clipă.
Spre seară apare și el, iar eu îl iau imediat la rost:
- Pe unde tot umpli în ultimele zile?
- Ți-am dat cale liberă! îmi răspunde zâmbind ironic
- Ești un prost! țip la el
- Sunt cel mai mare prost! îmi răspunde pe acelaș ton ca al meu
- Deja mă enervezi! Zi-mi mai bine ca ai pe alta și gata!
El mă privește și începe să râdă.
- N-ai vrut să te măriți cu mine, e clar tu că ai pe altul. Am fost un prost în ochii tăi în tot acest timp. Dar fi atentă ce îți zic, o să dai de unul care o să se joace cu tine, iar tu o să-l pui mereu pe el pe primul loc. O să ajungi la vorbele mele și îți vei aduce aminte de mine. Așa cum te iubesc eu pe tine acum, așa îl vei iubi tu pe el și vei simți pe propria ta pilele durerea mea de acum!- Tu nu ști nimic, spui doar aberații!
- Ai să ajungi la vorbele mele, draga mea!
Îmi zâmbește și pleacă în dormitor.
Cum de am lăsat să se întâmple toate astea, cum de am lăsat să se formeze această prăpastie între noi? Cum de am putut să devenim așa de reci și goi pe interior? Când s-au întâmplat toate astea? Unde a dispărut iubirea? Acum ne e teamă de acest cuvânt și n-avem încredere nici în noi înșine...
CITEȘTI
Din iad in Rai și invers
RomancePoveste reală! Este povestea de viață a unei fete, care pe mine m-a impresionat foarte mult. Sper să vă impresioneze și pe voi! O fată simplă de la țară, care provine dintr-o familie săracă cu mulții copii, este obligată să se mărite cu unul mai m...