Ahoj. Jmenuju se Tina Vlčková. Jsem sestra Jakuba Vlčka, ale většina ho zná pod jeho přezdívkou Yzomandias . Nedávno jsem se přistěhovala do Pardubic. S matkou jsme se nějak nepohodli a tak jsem si sblalila věci a vypadla z Varů.
Jako každé otravné ráno jsem se vyškrábala z postele. Porozhlédla jsem se po pokoji. Pokud se nemýlím Jakub mi říkal, že by měl dneska být doma. Ale on a sliby..
Pozasmála jsem se nad tím a vydala jsem se do koupelny. Otevřela jsem jí a Jakub se právě oblečený prohlížel před zrcadlem.,,Ty neumíš klepat kurva nebo co?!" zavrčel na mě a já se mu jen smála. ,,pokud dovolíš ráda bych prošla do koupelny a udělala si hygienu." řekla jsem s pohledem na Jakuba. Ten jen mírně přikývl a vydal se z koupelny. Postavila jsem se k zrcadlu a do ruky jsem si vzala zubní kartáček. Dala jsem si pastu a začala si čistit zuby.
Po chvilce jsem si zuby dočistila a vydala se k sprše. Sundala jsem ze sebe oblečení a vešla do sprchy. Stála jsem ve sprše asi 20 minut, potom jsem slyšela, že někdo přišel do bytu. Jsem tu dva dny a vůbec nevím o koho by mohlo jít. Vylezla jsem ze sprchy, namotala na sebe ručník a rychle se vydala do svého pokoje pro nějaké oblečení. Na neštěstí jsem viděla Jakuba s Nik Tendem. Vím o koho jde, v pokoji mám jeho plakáty atd. Fandím mu a mám ho ráda, ale takhle jsem ho fakt vidět nepotřebovala, zvlášť když stojím v ručíku.
,,Doprdele" řekla jsem a ihned jsem vyrazila do pokoje. ,,Koho sis to zase přivedl?" slyšela jsem Dominika a Jakuba. ,,Ten někdo je moje sestra Tina. Bude u mě teď bydlet." zakončil a já se jen zasmála. Hodila jsem na sebe oblečení v podobě bílého crop topu a bílé sukně pod zadek.
Potom jsem konečně vylezla s pokoje, aby to nevypadalo, že se bojim nebo tak něco. ,,Ahoj" podívala jsem se na Dominika, který se na mě otočil a sjel mě od hlavy až k patě. ,,Ahoj. No jste si podobní, akorát tohle je tvoje sexy a víc použitelnější já Jakube." prohodil Dominik se smíchem. ,,Svoje choutky si nech pro sebe a od mojí sestry se drž dál Niku!" řekl celkem vážně Jakub a já na něj jen nechápavě koukla. Zase nic tak strašného neřekl.
,,No... Dáte si kafe?" prohodila jsem po chvilce ticha a koukla jsem na oba. ,,nene. Budeme muset do studia, klíče máš. Peníze víš kde jsou, vem si kolik budeš potřebovat, snad se brzo vrátim." usmál se a obejmul mě Jakub. Objetí jsem mu oplatila a pak jsem jenom mávla na Nika a šla do kuchyně. Uvařila jsem si kafe a sedla si ke stolu.
Celý den jsem seděla na gauči a nudila se. Napadlo mě, že bych mohla zajít za Jakubem a Nikem do studia. Studio vím kde je, jelikož jsem tam s Jakubem byla už několikrát. Zároveň mě ale napadlo, že bych mohla něco uvařit. Rozhodla jsem se pro gnochi se sýrem, které má Jakub rád a já taky. Uvařila jsem toho dost. Zabalila jsem dvě porce sebou a svojí porci si sněda. Vzala jsem si aixam, co jsem dostala k patnáctinám. Nasedla jídlo položila a vydala se do studia. V rádiu mi hrál track "jizvy" který od Nik Tenda úplně miluju.
STUDIO
Když jsem dojela přes studio, vzala jsem si jídlo, aixam jsem zamkla a vydala se do studia. Dveře byli naštěstí odemčené, takže mi nic nebránilo vejít dovnitř. Vešla jsem a Nik zrovna zpíval. Chvilku jsem ho poslouchala, dokud si mě nevšiml Jakub. ,,heey co ty tady děláš?" koukl na mě s úsměvem a pak koukl na jídlo. ,,přinesla jsem jídlo, myslela jsem, že už budete mít hlad." usmála se a koukla znovu na Dominika, který neměl triko. ,,Ty by ses už mohl obléct" řekl Jakub když viděl jak se na Dominika koukám. Lehce jsem se zamračila, ale Nik si nakonec vzal triko.
Jídlo jsem s radostí oboum podala ,,Čím jsem si ho zasloužil?" koukl na mě Nik ,,tak jste tu spolu. Nebylo by ode mě hezké, přinést jen Jakubovi" vysvětlila jsem a Nik jen s úsměvem přikývl a pak se oba pustili do jídla ,,wow skvěle vaříš a co jěště umíš? Třeba v posteli? " šibalsky se usmál a Jakub ho hned jemně praštil. ,,na nic nemysli Citto." koukl na něj a já se jen zasmála a zapálila si joint.
,,Pálíš?" koukl se na mě překvapeně Nik a já kývla ,,jo. Jedna z věcí co mě brácha naučil" uchechtla jsem se a ti dva se zasmáli.
Ejoou, takže tohle je můj první příběh. Já doufám lidi, že se vám líbil. A omlouvám se za případné chyby😊
~Jenny ❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Teen FictionFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐