36

2.1K 64 12
                                    

Probudila jsem se a promrkala se. Koukla jsem se vedle sebe, als Nik nikde. Sedla jsem si a šla ke skříni, to jsem už ale nestihla a musela jsem se jít vyzvrazet. Ono to snad nepřestane. Doběhla jsem do záchoda a vyzvracela se. Vrátila jsem se do pokoje.

Ze skříně jsem si vytáhla volnou halenku a k tomu černé trhané minikraťasy. Sedla jsem si na postel a pod minikraťasy si navlíkala silonky. V tom se otevřeli dveře a stál v nich Nik se snídaní. Usmála jsem se na něj jako sluníčko. ,,Dobře ráno princezno" usmál se taky.

Nevím, proč mi pořád říká princezno, ale nijak mi to nevadí. ,,Dobré zlato" usmála jsem se a Nik mi donesl jídlo do postele. ,,Jsi zlatej" usmála jsem se a vzala si jídlo. ,,Dáš si se mnou?" koukla jsem na něj. ,,Nemám hlad, takhle brzo ráno.' usmíval se Nik.

Pustila jsem se do jídla a dojedla ho. ,Skvělé, ale něco mi chybí" jakože jsem se zamyslela. ,,A co?" řekl Dominik zmateně. ,,Ty" zašeptala jsem a přitáhla si ho k sobě. Lehla jsem si a Nik se mnou. Hlavu jsem dala k jeho. ,,Jsem ráda, že tě mám" usmála jsem se a dala mu pusu.

V tom se rozrazili dveře a v nich Jakub. ,,Tak jedeeem?" ozval se. ,,Ty jsi mu to řekl? Já ne. Vždyť bude dělat ostudu" ušklíbla jsem se a Nik se zasmál. ,,Možná jsem se zmínil" řekl a oba jsme se posadili. ,,Už jo" uchechtla jsem se a rozešli jsme se k autu.

Dojeli jsme k nemocnici a vešli. Šla jsem na oddělní. Zařídili jsme, aby s námi mohl i Kuba, jelikož to je normální ultrazvuk na břicho. Lehla jsem si na lehátko a kluci nade mnou stáli jako sudičky. Musela jsem se tišše zasmát, doktor mi pomazal břicho gelem a začal po něm jezdit.

Na malém monitoru, už byl vidět plod a tlukot jeho srdíčka. Byl tak maličkej. Všichni jsme se usmívali jako sluníčka. Po ultrazvuku jsem si otřela břicho a nasadila halenku. Dostala jsem fotku, kterou jsem si prohlížela celou dobu. Dojeli jsme domů a já šla do obýváku na gauč.

Jsi tak krásnej. Budeš v nejlepších rukách. Mluvila jsem si v duchu, ke svému miminku. Přisednul si vedle mě Dominik. Ruku mi dal na moje břicho. Usmála jsem se a ruku mu pohladila. ,,Tyvole já bych nečekal, že zrovna vy dva budete mít dítě. Moje milovaná sestřička, která všechny tak moc odhání a můj nejlepší kámoš, kterej.. Eh eh" zasmál se Jakub.

Zvedla jsdm k němu pohled. ,,Kterej holku vym*dal a nechal jí? Jo už to tak bude" zaksichtila jsem se na něj. Všichni se zasmáli. Vzala jsem si do ruky telefon a koukla jsem na zprávy. Bylo tam pár a jedna od Viktora ve smyslu "Bude to Viktorka?". A jak to mám vědět? Jsem těhotná chvilku. Jěště se to nepozná.

J-Já|V-Viktor

J: Nevim jestli to cíš, ale nepozná se to hned😂❤

V: Ou...😂 Ale kdyby cokoliv nového, ozvy se❤

J: Uživatel Tina Vlčková odeslala fotku. (Ultrazvuk)

V: No to je krása😍

J: To teda. Končím zlato, ozvu se💙

V: Dobře dobře, měj se 💜

Zamkla jsem telefon a koukla na kluky, kteří čuměli do telefonu. ,,Nikuuuuuu" koukla jsem se na něj. ,,Já se nudím, pojď něco dělat" zazubila jsem se. Dominik osložil telefon a koukl na mě. ,,A co by slečna chtěla dělat?" koukl na mě. ,,Slečna by chtěla zabavit." usmála jsem se.

,,To mám začít herecký výkony nebo?" zasmál se Nik a já s nim. ,,No jasně" smála jsem se. Nik začal dělat jakože mě a Viktora při telefonátu. ,,O můj bože, Nik je tak skvělej a dobrej v posteli" začal říkát takovým "ženským" hlasem. Já i Jakub jsme padali smíchy.

Celej den jsme strávili blbnutím a když se setmělo, dali jsme si pravdu nebo úkol. Je fakt, že mám dneska svátek, ale asi na mě všichni zapoměli, ale tak co. ,,Tinoo? Jdeme se projít?" usmál se sladce Kuba. ,,Tak fajn, já na sebe hodim něco lepšího a budu čekat" dala jsem v rychlosti pusu Nikovi a šla ke své skříni.

Ejooou lásky👑 jak se máte? A co říkáte na novou píseň od Robina ft. Nik Tendo z alba Pouzer ,,Bronco?" za mě je úžasná jako všechnynod Nika.💙 Jinak chystám pro vás další knihu o M+ takže pokud vás můj příběh baví, sledujte ať o žádný jiný nepříjdete💜 Loučím se💚

~Vaše Jenny❤

Ani na ní nekoukej!  |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat