Svlékla jsem se do spodního oblečení. V tom mi do pokoje vtrhl Nik. Do ruky vzal telefon a začal fotit, na pár fotkách jsem zapózovala a pak Dominika vykopla. Hodila jsem si na sebe hodně roztrhané černé džiny a Nikovu dlohou mikinu. Na hlavu jsem si dala kšiltovku na které bylo "Nik Tendo". Nechyběl ni mak-up.
Vzala ksem si mobil měl 81% což je dost. Udělala jsem si pár fotek na snapu a hodila si je na insta. Viděla jsemy že Nik něco nového přidal na stories. Koukla jsem a byla to moje fotka ve spodním prádle, kterou před chvílí vyfotil. Málem jsem bouchla vzteky.
Rozeběhla jsem se za Nikem. ,,Citta okamžitě smaž tu fotku! Dělej!" křikla jsem. Jakub na mě jen vyjeveně koukal. ,,Však i tam krásná" řekl ukřivděně Dominik. ,,Ale polonahá!" stála jsem si za svým. ,,Však to je jak plavky" řekl neústupně Nik. Po dlohém dohadování jsem svolila, aby jí tam nechal.
Hajzl jeden, mám pro něj slabost. V tom už mi cinkla zpráva.
J-Já|V-Viktor
V: Co to je kurva za fotku?😂 (přeposlal mi ji ze stories)
J: Nojo, já mu říkala ať jí smaže a on nic😂
V: Ale jako, škoda že jsme nejlepší přátelé a že jsme zadaný, jinak bych neváhal👿😂
J: Bože, za jakým materiálem se to kamarádim😂💗 ale jako, neříkám, že já ne😂
V: Tak vidíš, a dost o tomhke nebo až to Nik zjistí, tak mě podřeže😂
J: Tak dobře, hele chystám se z klukama na procházku, tak já se ti pak ozvu ok?💛
V: Dobře, měj se bby💜
J: Pa zlato❤
Mobil jsem zastrčila do kapsy a vyšla za klukama. ,,Ahhh moje kráska je tu" rozeběhl se Nik a zvedl mě so náruče. ,,Taky tě miluju" zasmála jsem se a dala mu pusu. Usmál se a položil mě na zem. ,,Tak padáme?" koukl na nás Kuba. ,,Jasně" kývla jem a vzala jsem si svoje gucci vykamínkované tenisky.
Vyšla jsem ven a čekala jsem na kluky, kteří po chvilce přišli a mohli jsme vyjít. Šli jsme směrem k takové opuštěné "továrně" kde jsme většinou s klukama dělali blbosti. Nemýlila jsem se, fakt jsme tam došli. Přešli jsme tam a kluci se mi ztratili z dohledu. Hledala jsem je všude.
Došla jsem do místnosti, která byla jakž takž v pořádku. Byla tam celkem tma, le hned co jsem vešla se ozvalo spousty hlasů říkajíc ,,Všechno nejlepší ke svátku!" vyjekla jsem radostí. Kdo jiný, než celý label. ,,A já myslela, že jste na mě zapoměli" usmála jsem se.
Hledala jsem všude Viktora, ale ten tu nebyl. ,,Hledáš někoho?" ozvalo se za mnou a mně to byl moc dobře známý hlas. Byl to Viktor. ,,Vikyyy!" zaječela jsem a obejmula ho. ,,Je to od vás krásný, děkuju" usmála jsem se, všichni mi předali dárečky a květiny.
To ale nemuseli, neměli si dělat škodu. ,,Tak jo, tu jsme tě chtěli překvapit a pokračujeme na chatě, kterou jsem pronajal na 3 dny" usmál se Jakub. ,,Vyrážímee" usmáli se kluci, auta měli venku. Byl tam i můj bavorák, ale jak se sem dostal, je záhadou.
,,Kdo jede se mnou nastupovat" usmála jsem se. Se mnou jeli Andy, Daniel, Viktor a Radek. Domi se na mě kouknul. ,,Tak já si vezmu vlastní auto" ušklíbnul se a šel si nasednout. Jěště jsem ho stihla obejmout a dlouze ho políbit. Z okénka vykoukla Viktorova hlava.
Koukl na nás. ,,Možná jste si tuhle záležitost měli vyřešit teď. Jelikož tam budeme mít spojený pokoje" zasmál se Viktor. ,,Tak si odvěhnem na záchody" ukázala jsem mu fakáče. Viktor na mě vyplázl jazyk a zalezl. ,,Kde se to v tobě bere?" kouknul na mě Dominik.
Pokrčila jsem rameny. ,,Sama nevím" zasmála jsem se. ,,Takhle se mi líbíš mnohem víc" ušklíbnul se a pak jsme se rozdělili a konečně se vydali směr chata. Jela jsem za Dominikem a před Dominikem jel Kuba, protože jediný věděl, kudy jet. Dominik mi začal zrychlovat a já věděla co to znamená.
Závody! Usmála jsem se a začali jsme se předhánět jako blázni. ,,Ty debile jseš v pohodě?" vyjeknul na mě Viktor. ,,Proč ch být neměla?" zasmála jsme se a pokračovali jsme v závodech.
Ejooou, další kapitolka pro vás zlatíčka. Muuck💙
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Roman pour AdolescentsFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐